Privreda
0

Švedska: Coca-Cola ne želi komercijalizirati ime Muhamed

Anadolija
Kompanija Coca-Cola u okviru promotivne kampanje svojih proizvoda u Švedskoj nije željela koristiti ime Muhamed smatrajući da bi se to moglo protumačiti kao "previše provokativno", piše švedski list The Local.

Predstavnici Coca-Cole u toj skandinavskoj zemlji donijeli su odluku da ne koriste ime Muhamed na svojim bocama napomijući kako bi to moglo povrijediti muslimane. U okviru promotivne kampanje koju provodi ova kompanija, umjesto poznatog logotipa, na svojim proizvodima će koristiti najčešća imena mladih Šveđana.

Tako će Šveđani imati priliku da kupe 115 miliona boca Coca-Cole na kojima će se nalaziti imena kao što su Daniel, Emma i Johan, koja su izabrana sa liste najčešćih imena među mladim Šveđanima.

Iako se nalazi na listi najpopularnijih imena među mladim Šveđanima, ime Muhamed se nije našlo među imenima koja će biti korištena u okviru kampanje Coca-Cole.

“Prije pokretanja kampanje razgovarali smo i sa predstavnicima Islamske zajednice u Švedskoj. Na kraju smo zaključili da ne koristimo to ime kako ne bi izazvali provokacije”, kazao je za list Svenska Dagbladet menadžer Coca-Cole u Švedskoj Gustaf Wetterwik.

Napomenuo je da nisu željeli da koriste ime muslimanskog poslanika u komercijalne svrhe. Također, ova kompanija nije uzela ni imena Max i Felix, jer su to imena poznatih lanaca hrane.

U okviru promotivne kampanje Coca-Cole u Švedskoj izabrana su najčešća imena kod Šveđana između 12 i 29 godina starosti.

U Švedskoj više od 2.000 muškaraca nosi ime Muhamed, dok skoro 9.000 osoba koristi ime Mohammed i više od 10.000 ime Mohamed. S druge strane, u toj zemlji ima 173.243 osoba sa imenom Johan, kao i više od 71.000 osoba sa imenom Emma.