Komentari (128)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Moj Rale, cijena diktira hoće li neko letit ili se busom truckati. Nismo ti mi tržište za Lufthansu, KLM ili British airways. Nego dovedi Ryana, Wizzaira, Laudu ili Easyjeta i nemaš problem.
Cuj vlada FBIH subvencira Croatia airlines tobe jarabi a BH airlines sahranili u bankrot i avion na otpad odvukli ja mislim da ovdje treba jedna ozibljna revolucija , dok se ne rijesimo ovih ostataka komunistickog sljama i ne zasjednu u stolice patriote sa najjacim diplomama i iskustvom nema nama hajra ni bericeta
_ebi ga druže, bilo bi lijepo da hoće ali neće ići tako, zalud lijepe želje. tu ima jedna psihološka barijera, niko ne želi ići nekoliko sati k jugu da bi zatim pobjego na sjever za pola sata....
Preko 4.150 KM prosječna bruto plata po radniku (60 radnika?)? Pa ovaj uhljeb otvoreno i bezobrazno priznaje da pljačkaju. U zatvor odmah.
Ovo je nastavak kompletne i svemoguće ekonomske politike kupujmo domaće. Trebaju ljudi letiti preko Mostara iako je to skuplje a manje kvalitetno po svemu. U nas se ova vladajuća oligarhija ponaša baš kao da niko nema grama mozga.
Tako će vam sve proći koliko egoisticki i parazitski iskorištavati druge.
Ovi vazda kmeceeeee.Ja direktora i pm
Arape bi veoma jednostavno bilo dopremiti u Sarajevo, a otpremiti iz Mostara. To kod nas mozda jedino Turkish moze da odradi.
Aerodrom koriste gradovi i gospodarstva koja se šire...tako da se to može zatvarati lagano...ljudi sve manje a gospodarstvo misaona imenica...taj aerodrom je relikt ex-yu i danas pored blizine Splita,Dubrovnika i Sarajeva te odlaskom ljudi gubi i perspektivu...
Čuj da vam neko ostane sedam dana, jako ste divlji i zaostali, tek nedavno prestali da pišate i kakite po groblju.
Mala smo mi zemlja za tolike aerodrome, pogotov sto smo uz to I siromasni, sto ima diaspore oni se I vozaju
Dovoljno je vozaju onog klempavog ljubica,ta svaki dan je tamo.
@Mushaga Ja sam letim, k'o Dambo.
Kakvi bola hercegovci ...mozete svi stati u pet aviona ha ha ha .....koji si ti blentov
Turisti koji sada otkrivaju Hercegovinu ce reci da je fina i PRLJAVA! Tako da ce ovaj turisticki boom biti kratkog daha. Vlast nije u stanju ni centar grada ocistiti i dovesti u red. Ko zna prica li tamo ko strani jezik pa da moze dovesti stranu kompaniju. Ne znaju ni nas kako valja!
Karte nisu skupe ali malo ko dodje u Mostar na sedam dana kao turista. Stari grad maksimalno 2-3 dana da se odmori i proseta, a oko grada sva izletista nesredjena. Sportsko-rekreativni centar Buna i Bunica je ruglo i deponija, Blagaj pun smeca, u Podvelezju prodali divlje konje za klanje Talijanima, a Gospa vise nije toliko zanimljiva. Za planine nema ni prevoza. Jedva da je i voz stigao. 😒
Treba aerodrom dat u koncesiju i onda će mostarski aerodrom bit daleko najjači u državi. Budimo realni 90% BH turizma je Sarajevo s okolinom i Hercegovina sa svojim prirodnim, kulturnim i vjerskim bogatstvima te geografskim položajem.