Privreda
50

McDonald's i dalje "pada": Gubimo utrku sa konkurencijom, ne prilagođavamo se kupcima

Klix.ba
Sevastopolj (Foto: EPA)
Sevastopolj (Foto: EPA)
McDonald's se bori sa padom prodaje, a kao spas vide novi način prodaje svojih hamburgera.

Poznati svjetski brend gubi bitku sa konkurencijom u Sjedinjenim Američkim Državama, a istraživanja pokazuju da je ključni problem McDonald'sa u tome što svojim mušterijama ne nudi izbor pri kupovini hrane.

Naime, lanac brze hrane Chipotle prestiže McDonald's, a sve zahvaljujući novom pristupu kupcima koji im dozvoljava da sami biraju priloge. Kako bi se bolje snašli u utrci koju polako gube, američki čelnici McDonald'sa će uskoro u 2.000 svojih restorana uvesti sličan sistem.

Ipak, to je samo dio cijele mreže koju čini više od 14.000 restorana franšize.

U ponedjeljak je McDonald's obznanio kako je doživio pad prodaje od čak 4,6 posto u mjesecu novembru, a u pacifičko-azijskom regionu lanac brze hrane doživio je pad prodaje od 4 posto. Na svjetskom tržištu McDonald's je pao za 2,2 posto.

Direktor američkog McDonald'sa Don Thompson rekao je da kompanija ne ulaže dovoljno u istraživanje želja svojih mušterija.

"Ne mijenjamo se dovoljno brzo kao što se mijenjaju navike naših kupaca", objasnio je Thompson.