|

McDonald's i dalje "pada": Gubimo utrku sa konkurencijom, ne prilagođavamo se kupcima

McDonald's i dalje "pada": Gubimo utrku sa konkurencijom, ne prilagođavamo se kupcima
50
Klix.ba
9.12.2014. u 13:04
80
komentara
50

dijeljenja
McDonald's i dalje "pada": Gubimo utrku sa konkurencijom, ne prilagođavamo se kupcima Sevastopolj (Foto: EPA)
McDonald's se bori sa padom prodaje, a kao spas vide novi način prodaje svojih hamburgera.
Poznati svjetski brend gubi bitku sa konkurencijom u Sjedinjenim Američkim Državama, a istraživanja pokazuju da je ključni problem McDonald'sa u tome što svojim mušterijama ne nudi izbor pri kupovini hrane.

Naime, lanac brze hrane Chipotle prestiže McDonald's, a sve zahvaljujući novom pristupu kupcima koji im dozvoljava da sami biraju priloge. Kako bi se bolje snašli u utrci koju polako gube, američki čelnici McDonald'sa će uskoro u 2.000 svojih restorana uvesti sličan sistem.

Ipak, to je samo dio cijele mreže koju čini više od 14.000 restorana franšize.

U ponedjeljak je McDonald's obznanio kako je doživio pad prodaje od čak 4,6 posto u mjesecu novembru, a u pacifičko-azijskom regionu lanac brze hrane doživio je pad prodaje od 4 posto. Na svjetskom tržištu McDonald's je pao za 2,2 posto.

Direktor američkog McDonald'sa Don Thompson rekao je da kompanija ne ulaže dovoljno u istraživanje želja svojih mušterija.

"Ne mijenjamo se dovoljno brzo kao što se mijenjaju navike naših kupaca", objasnio je Thompson.
Prijavi grešku


Komentari (80)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...