{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


McDonald's i dalje "pada": Gubimo utrku sa konkurencijom, ne prilagođavamo se kupcima

9.12.2014. u 13:04
50
80
McDonald's i dalje "pada": Gubimo utrku sa konkurencijom, ne prilagođavamo se kupcima
50
McDonald's i dalje "pada": Gubimo utrku sa konkurencijom, ne prilagođavamo se kupcima
Sevastopolj (Foto: EPA)
McDonald's se bori sa padom prodaje, a kao spas vide novi način prodaje svojih hamburgera.
Poznati svjetski brend gubi bitku sa konkurencijom u Sjedinjenim Američkim Državama, a istraživanja pokazuju da je ključni problem McDonald'sa u tome što svojim mušterijama ne nudi izbor pri kupovini hrane.

Naime, lanac brze hrane Chipotle prestiže McDonald's, a sve zahvaljujući novom pristupu kupcima koji im dozvoljava da sami biraju priloge. Kako bi se bolje snašli u utrci koju polako gube, američki čelnici McDonald'sa će uskoro u 2.000 svojih restorana uvesti sličan sistem.

Ipak, to je samo dio cijele mreže koju čini više od 14.000 restorana franšize.

U ponedjeljak je McDonald's obznanio kako je doživio pad prodaje od čak 4,6 posto u mjesecu novembru, a u pacifičko-azijskom regionu lanac brze hrane doživio je pad prodaje od 4 posto. Na svjetskom tržištu McDonald's je pao za 2,2 posto.

Direktor američkog McDonald'sa Don Thompson rekao je da kompanija ne ulaže dovoljno u istraživanje želja svojih mušterija.

"Ne mijenjamo se dovoljno brzo kao što se mijenjaju navike naših kupaca", objasnio je Thompson.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Koristite li knjigu žalbe ako niste zadovoljni uslugom u prodajnom objektu?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: