Naime, u protekloj godini kompanija je zabilježila profit od 3,5 milijardi eura, što je porast od 5,5 posto u odnosu na prethodnu godinu.
Za ovaj uspjeh prvenstveno su zaslužni porast online i mobilnih narudžbi, kao i otvaranje novih prodajnih centara.
Tako je u glavnom gradu Južne Koreje otvoren najveći IKEA-in centar. Naime, IKEA Seul u prvih sto dana poslovanja dnevno je posjećivalo više od 22.000 kupaca. Švedski prozvođač je istakao kako je ovaj podatak premašio sva očekivanja.
Veliki pomaci napravljeni su i u Njemačkoj, na jugu Evrope, te Sjevernoj Americi.
U 2015. godini zvanična web stranica kompanije zabilježila je 1,9 milijardi posjeta, što je porast od 21 posto u odnosu na prošlu godinu. Povećanje online prodaje i otvaranje novih prodavnica IKEA-i je u ovoj godini donijelo prodaju od 31,9 milijardi eura, što je 11,2 posto više od prodaje iz prethodne godine.
Kao znak zahvalnosti kompanija je svojim uposlenicima podijelila 105 miliona eura u kampanji naziva Tack!, što znači "hvala" na švedskom.