Promo
0

FIS d.o.o. je ponosni nosilac međunarodnog certifikata Customers' Friend

Četvrtu godinu zaredom kompanija FIS d.o.o. je ponosni nosilac prestižne međunarodne nagrade renomirane organizacije ICERTIAS, koja se dodjeljuje isključivo kompanijama spremnima da se obavežu na uzoran odnos prema svojim kupcima.

Napori kompanije FIS d.o.o. da kupcu pruži izvrsno korisničko iskustvo kupovine kroz kvalitetne proizvode, fer cijene i ljubazan odnos prepoznati su od međunarodne kompanije ICERTIAS 2015. godine, kada je FIS-u dodijeljena međunarodna nagrada Customers' Friend, odnosno Prijatelj kupaca.

"FIS od samih početaka svog djelovanja kontinuirano uspijeva biti društveno odgovorna kompanija koja poštuje svakog svog kupca, zaposlenika i poslovnog partnera te nastoji svojim poslovanjem pozitivno doprinositi cjelokupnoj zajednici u kojoj živi i radi, što četiri godine zaredom potvrđuje i ovo priznanje", poručuju iz ove kompanije.

Certifikat Customers' Friend je prestižno međunarodno priznanje koje se dodjeljuje isključivo kompanijama i organizacijama spremnim da se obavežu na uzoran odnos prema svojim kupcima. Kako bi se kvalificirali za zlatnu medalju Customers' Friend, organizacije nominirane u okviru ovog programa prolaze strog proces analize koja uključuje niz provjera koje provodi organizacija ICERTIAS.

U sklopu analize za certifikaciju Customers' Friend FIS d.o.o. je prošao kroz detaljan proces istraživanja i verifikacije međunarodne organizacije ICERTIAS, a koji je temeljen na četiri glavna analitička stadija: ugled, komunikacija i društvene mreže, korisničko iskustvo i povjerenje.

Svaka od ovih analiziranih kategorija podijeljena je na dodatne podgrupe koje se pojedinačno vrednuju. Naprimjer, ugled se ocjenjuje na temelju odvojenih podgrupa: odnos s kupcima, podrška korisnicima, odnos sa zaposlenicima, odnos s poslovnim partnerima, inovacija, finansijska stabilnost, kvalitet proizvoda i usluga na tržištu, konkurentnost i društvena odgovornost. U komunikaciji i društvenim mrežama procjenjuju se tri podgrupe: odnosi s medijima, digitalna komunikacija i klasični kanali komunikacije. U korisničkom iskustvu procjenjuje se pet podgrupa: intuitivnost, jednostavnost, brzina, trajnost i dostupnost. U posljednjoj grupi ocjenjuju se: kompetencija, pouzdanost, integritet i transparentnost.

Kako bi bio nagrađeni certifikatom Customers’ Friend, FIS d.o.o. je bio ocijenjen u ukupno 21 kategoriji u toku procesa analize. Svaka kategorija rangirana je ocjenom od 1 (najniža) do 5 (najviša). Zahvaljujući postignutim izvrsnim ocjenama FIS d.o.o. je legitimno stekao pravo na status Customers’ Friend - Vrhunska izvrsnost.

Potpisivanjem službene deklaracije Customers' Friend kompanija FIS d.o.o. se kontinuirano obavezuje poštovati svakog svog kupca te djelovati u skladu sa svojim sloganom "Kupujte sa zadovoljstvom" i tako svojim kupcima pružiti iznimno zadovoljstvo i doživljaj kupovine.

"Drago nam je da već četvrtu godinu zaredom dobivamo priznanje Prijatelj kupaca od ovako renomirane organizacije kao što je ICERTIAS. Sva naša pažnja i energija, sve naše poslovne aktivnosti usmjerene su i provode se s jednim jedinim ciljem, a to je zadovoljan kupac. Stoga, hvala našim vjernim kupcima, hvala ICERTIAS-u što su nas prepoznali kao kompaniju koja zaslužuje i koja će s ponosom nositi ovu medalju vrhunske izvrsnosti", kazala je Dijana Brkan, voditeljica marketing odjela u kompaniji FIS d.o.o.