Privreda
9

Britanski turisti još uvijek zaobilaze BiH

FENA
Iako se Bosna i Hercegovina može pohvaliti zanimljivim lokacijama i pristupačnim turističkim ponudama, broj britanskih turista koji dolaze u BiH još je zanemarljiv te je potrebno uložiti dosta napora i energije u odgovarajuću promociju bh. turističkih potencijala kako bi se ova slika promijenila.

Velika Britanija je, poslije Njemačke, najveće emitivno turističko tržište u Evropi, a u ovom momentu BiH koristi samo 0,1 posto tog potencijala, navode iz USAID-Sida FIRMA projekta.

Ovaj projekt je prošloga mjeseca organizirao i podržao posjetu predstavnika turističkih agencija iz BiH - Zepter Passporta, Green Visionsa i Une Bihać, specijalizovanih za programe avanturističkog, kulturnog i obrazovnog turizma Londonu, gdje su svoju turističku ponudu predstavili zainteresovanim britanskim turoperatorima, ali i široj javnosti.

Cilj ove posjete bio je kreiranje interesa na britanskom turističkom tržištu za one vrste turističkih proizvoda koje je BiH u ovom momentu spremna ponuditi, kao i pripremanje novih programa u skladu sa interesom britanskih operatora, ističu iz USAID- Sida FIRMA projekta.

USAID-Sida FIRMA projekt je petogodišnji projekt koji podržava održiv ekonomski rast, zapošljavanje i povećanje prihoda domaćinstava u Bosni i Hercegovini, a financijski je podržan od američke i švedske vlade, putem agencija za međunarodni razvoj, USAID i Sida.

USAID-Sida FIRMA projekt svoje aktivnosti provodi putem mreže domaćih partnera u nastojanju da unaprijedi turistički proizvod, proširi veze sa globalnim turističkim tržištima, poboljša regulatorno okruženje i unaprijedi radnu snagu u sektoru turizma u BiH.