Pivara Tuzla niže uspjehe
0

Premium Radler Lemon u francuskim trgovačkim lancima

Klix.ba
Tuzlanska pivara je jedna od rijetkih bosanskohercegovačkih kompanija koje već na kraju trećega kvartala mogu 2012. godinu proglasiti izuzetno uspješnom. Povećanje proizvodnje i prodaje, uvođenje novih proizvoda, te značajno povećanje izvoza u zemlje Evropske unije, rezultati su koje je Menadžment Pivare Tuzla postavio kao svoj visoki cilj, koji se ozbiljnim i odgovornim poslovanjem već realizirao.

Obnavljanje i puštanje u rad Pivnice Taverna bio je također izvrstan poslovni potez, a ovih dana iz Pivare stižu i nove dobre vijesti – otpočeo je izvoz Premium Radler Lemon-a u Sloveniju i to u najveći trgovački centar u ovoj zemlji, francuski lanac tržnih centara Leclerc.

"Još jedna zemlja Evropske unije izvozi naše proizvode, time smo dokazali da je kvalitet na prvom mjestu. Ovim uspješnim poduhvatom Pivara Tuzla nastavila je sprovoditi svoju strategiju baziranu na održavanju izuzetnoga kvaliteta proizvoda i planskog osvajanja novih tržišta, što se pokazuje ispravnim, jer tržište prepoznaje kvalitet i naši proizvodi sve su prisutniji na policama najuglednijih evropskih i regionalnih trgovinskih lanaca", istakao je Hariz Altumbabić, direktor sektora za marketing i robni promet u Pivari Tuzla, te dodao da se vode i uspješni pregovori oko izvoza sokova Panonska Ledena u limenci od 0,5 l.

Upravo je kao dio te strategije planirano da se kvalitetom i pojačanom prisutnošću, zadovolje zahtjevi izbirljivog domaćeg tržišta, te tradicionalno kvalitetni proizvodi Pivare Tuzla, ponovno vrate na tržišta u zemljama Regiona.

Uspješan povratak na bosanskohercegovačko tržište u protekle dvije godine potvrdio je da konzumenti prepoznaju kvalitet proizvoda Pivare Tuzla, te da ipak, pažnju posvećuju kvalitetnim domaćim proizvodima, jer je takav odnos jedini put prevazilaženja ekonomske krize.