biznis
0

Predstavnici najveće danske pekare posjetili Klas

FENA
Predstavnici najveće danske pekare Easyfood, specijalizirane za proizvodnju ekskluzivnih vrsta hljeba i peciva, posjetili su kompaniju Klas d.d. Sarajevo.

Nastavak je to uspješne dugogodišnje saradnje ove dvije pekare. Naime, Klas od 2003. godine preko Easyfooda u Dansku izvozi dubokozamrznute somune i krofne.

Redovna godišnja posjeta Klasu bila je prilika da rukovodstvo dviju kompanija razmijeni pozitivna iskustva i praksu u procesu proizvodnje i distribucije pekarskih proizvoda, a razgovarano je i o razvoju novih proizvoda.

"Kao i drugi veliki proizvođači, Easyfood ima razvijenu vlastitu prodajnu mrežu, putem koje u maloprodajne objekte, restorane, hotele i lance brze hrane distribuira Klasove somune i krofne. Osim na dansko, somune i krofne plasiramo na francusko tržište. Klasov somun je jedinstven, pripremljen prema tradicionalnoj bosanskoj recepturi i neodoljivog je okusa i zbog toga je veoma tražen u Danskoj", rekao je Flemming Paasch, direktor Easyfooda.

Easyfood je moderna i inovativna kompanija zahvaljujući, između ostalog, čvrstom partnerstvu s velikim evropskim pekarama koje imaju visokokvalitetne proizvode i poštuju međunarodno priznate standarde poslovanja.

"Klas ima upravo te karakteristike. Strogo se poštuju HACCP sistem, kao i ISO standardi. Higijena je na najvišem nivou, proces proizvodnje moderan i automatiziran, a kapaciteti veliki. Obišli smo dosta pekara u Evropi i Klas je, definitivno, među najboljima", istakla je Heidi Holt, menadžer kvaliteta u Easyfoodu.

Partnerstvo s danskom pekarom, koja sarađuje s velikim lancima brze hrane, kao što su američki McDonalds i francuski Quick, za Klas je značajno i korisno. Osim razmjene znanja i iskustava, Danci u BiH donose novosti iz ove branše s najrazvijenih evropskih tržišta.

"Uvijek se iznova radujemo poslovnom susretu s predstavnicima Easyfooda, jer imamo priliku iz prve ruke saznati nešto o evropskim trendovima u pekarstvu i čuti iskustva velikih evropskih pekara. Easyfood mnogo investira u svoj razvoj, inovacije, nove proizvode i koncepte, jer su na vrijeme shvatili da je to jedina formula uspjeha na zahtjevnim evropskim tržištima gdje glavnu riječ imaju probirljivi kupci i potrošači sa specifičnim zahtjevima", stav je menadžmenta Klasa, saopćeno je iz ove kompanije.