FEDA
0

Potpisan ugovor vrijedan 7,2 miliona KM

FENA
Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija
U Federalnoj direkciji za izgradnju, upravljanje i održavanje autocesta (FEDA) u Sarajevu danas je potpisan ugovor za izradu glavnog projekta dijela brze ceste od Lašve do Donjeg Vakufa, na dionici od Lašve do Nević Polja, dužine 23,66 kilometara.

Ugovor su potpisali direktor FEDA Erdal Trhulj i Ešref Gačanin, direktor IPSA Instituta Sarajevo u svojstvu lidera BH Konzorcija, koji čine 'IPSA Institut' Sarajevo i 'Divel' Sarajevo.

Ukupna vrijednost ugovora je 7.206.000 KM s rokovima izrade projektne dokumentacije od 12 do 24 mjeseca za pojedine lotove koji su predmet ugovora.

Trhulj je kazao da se radi o najznačajnijem i najvećem ugovoru na projektovanju u zadnje dvije-tri godine, a koji ujedno predstavlja nastavak svih aktivnosti ove direkcije u izgradnji ili pripremi izgradnje mreže autocesta.

Dionica brze ceste Lašva - Nević Polje podijeljena je na tri poddionice: petlja Lašva - petlja Kaonik, dužine 6,26 km (rok 24 mjeseci), zatim petlja Kaonik - petlja Vitez, dužine 6,71 km (rok 15 mjeseci) i poddionica petlja Vitez - petlja Nević Polje, dužine 10,69 km (rok 12 mjeseci).

Za IPSA Institut i ovaj konzorcij, kako je kazao Gačanin, ovo je nastavak aktivnosti na koridoru 5-C, a na projektu će osim konzorcija raditi i nekoliko domaćih lokalnih firmi.

„Sigurni smo da možemo obezbijediti kvalitet na svjetskom nivou i ispuniti rokove zadate ugovorom“, istakao je Gačanin.

Ugovorom je predviđeno projektovanje pet petlji (petlje „Lašva“, “Kaonik“, „Vitez“, „Industrijska zona Vitez“, „Nević Polje“) uz koje će se projektovati isto toliko bočnih naplatnih mjesta i jedno čeono naplatno mjesto na kraju dionice.

„Naš cilj je da za narednih godinu dana, odnosno 15 mjeseci imamo spremnu projektnu dokumentaciju za izgradnju dviju poddionica od Nević Polja u smjeru Lašve, ukupne dužine oko 15 kilometara“, kazao je Trhulj.

Paralelno s tim postupkom Federalno ministarstvo prometa i komunikacija će u skladu odlukom Vlade provesti postupak dodjele koncesije.

„Ukoliko se u tom postupku obezbijedi koncesionar koji će finansirati tu izgradnju, ona bi mogla početi realno za dvije godine. Ako taj postupak ne bude uspješan, onda će FEDA u saradnji s Vladom FBiH pokušati obezbijediti sredstva na način kako smo obezbijedili na koridoru 5-C, pa da za dvije godine počnemo samostalno izgradnju tih prvih dviju poddionica“, kazao je Trhulj.