Komentari (211)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Šta očekuju ovi optimisti, da čovjek s plaćom od 360 KM vozi novo auto ..?!?!!! Dobro je da se ima ikakav volan u šakama ... !!!
Ovo su price za malu djecu. Da se nije ukinula zabrana uvoza, sada bi golf dvojka jos uvijek bila 4000 KM. Ne bi ljudi poceli kupovati nova auta sigurno. Ako se izdvoji recimo 10-15 hiljada za kupovinu auta, u EU ces naci jako dobro (ispravno) auto za te pare a kod nas bi za te pare mogao uzeti auto od 250.000km sa zamijenjenim kineskim lezajevima. Cijena auta su pale i kvalitet poboljsao, to je moje misljenje.
Kako neko da kupi novo auto od 40 000KM,a radi za platu od 500KM?
Bolje da uvoze polovne automobile, nego da uzimaju kredite koje ce otplacivati do kraja svog zivota za nove automobile. Nikad mi nije bio jasan sklop ljudi koji se u takvo nesto upustaju. To da za vecinu kupnja solidnog novijeg auta, znaci zivotno kreditno ropstvo - slika je politike, korupcije, jada i bijede, losih placa i velike stope nezaposlenosti. Tako ce biti, sve dok se po tim pitanjima nesto ne pocne mjenjati, bar ce tako biti kod pametnih ljudi koji ne zele zbog cetiri kotaca postati duznici za cijeli zivot.
Zato je Bunjo poceo prodavati i polovna vozila .
Uvezena auta su mnogo bolja od polovnih iz BiH. Uvezena auta su redovno servisirana, tehnicki ispravna i vozena po puno boljim uslovima od ovih u BiH. Za Budnju juniora i sl.vjerhjem nije problem 10 najnovijih automobila kupiti ali za radni narod jeste. Samo me interesuje kakve su namjere pa se ova fama nadigla. Mozda neko ne moze da proda vec uvezeno pa da se obustavi dok dajdzic ili tetic ne "raskrmce" vec nabavljeno.
Ja sam skoro proslavio 25. rođendan mog omiljenog četverotočkaša. .
Moj 30 puni ove godine i ne bi ga dao za nekog od 15 .
Pa kakva drzava takvo sve i ostalo. Ovi sto su na vlasti i koga oni guraju vozaju nova...a mi ostali sta ko moze, ugl polovna auta.
Hajd ga ostavi otkljucanog kad je otpad :)
e ovako... racunica je vrlo jasna... polica obaveznog osiguranja za grobove tipa golf 2, kadet i slicne iznosi minimalno 200 km... u ovoj drzavi se visina premije određuje na osnovu kw... dakle 50 kw osiguravajucim kucama vrijedi isto bez obzira bilo to vozilo 83' ili 2013' godiste... kojom logikom platis 200 km za krs koji vrijedi 500 maraka i isto toliko za auto od 20000 maraka... van svake pameti... al u kur cu... sve vrhunski isplanirano... sto je vise krsa visa zarada manji rizik... tehnicki pregledi su posebna prica... obicne stanice za pravljenje polica... koci li ili ne ... ma nadoci ce to u voznji... banda drzi svaki koncic u rukama
Ovi sto pljuju u komentarima po ljudima koji voze "krševe" su ili političari i njihova familija, ratni profiteri i njihova familija, kriminalci i njihova familija ili ipak oni koji voze novo auto, a kreditu su do guše i sipaju za cenera na benzinskim pumpama. 80% običnog puka u BiH je ipak prisiljeno da voza "krševe", jer i sama nam je država krš i šta se može očekivati?
Čitam ove komentare i ne mogu da se nacudim. Vožnja automobila starijih od 10 godina je odraz stanja naše države. Nisu ljudi krivi, jer voze krševe od auta. Takvih nas je preko 80 %. A ovi pametnjakovici koji se javljaju i pljuju po ljudima koje voze takve automobile ili su političari i njihovi sinovi, ili su ratni profiteri i njihovi sinovi i ne znam ti šta već. Postoje i oni koji voze takva skupa auta kao produkt svog vlastitog uspjeha u životu {respekt takvim, ako ih ima)
Seru u clanku, auta od 10 godina su dobra auta kakva nam je drzava i standard.
Nije toliki problem što su stara, već što su većinom tehnički neispravna. Svako bi kupovao novo da može. Građani su osiromašeni toliko da većina novi auto može voziti samo u snovima. Druga stvar je što i najgori krš donosi u budžet najmanje 1000 KM godišnje putem raznih dadžbina, tako da i država ne želi da skloni krševe sa ulica.
ritmom uvoza do sedam godina prosjek je spao na manje od deset godina,, a sad smo opet usrali,,auto staro 7 godina je vec euro 5 standard,,,,a mi lagano 15 dodina staro uvozimo,,golfovi 4 su i 1999 god,,sa euro 3 normom,,,ali i to je neko iz evrope šapno a naši stručnjaci dobro čuju
kako moj komšo ima dobru askonu,tako ona ide,troši samo 8 litara na stoju,da mi je hoče prodati dao bi mu 3 joje s draga srca
Da!