Zlatna pravila
45

Microsoftova stručnjakinja ukazala na grešku koja se pravi prilikom traženja posla

B. R.
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Ukoliko ste u potrazi za poslom, morate obratiti pažnju na pravila koja mogu napraviti razliku između toga da li će vam se posao i ponuditi ili ćete dobiti odbijenicu.

Laurice Gardner, koja je u Microsoftu odgovorna za privlačenje talenata iz cijelog svijeta, jako dobro zna šta znači kada se ne slijede pravila u potrazi za poslom. Naime, tokom 31 godine radnog iskustva izvršila je procjenu nekoliko hiljada onih koji su aplicirali za rad u tehnološkom divu. Tom prilikom je primijetila da oni koji traže posao imaju sklonost da naprave jednu grešku tokom traženja posla.

Prema Gardner, najgora stvar koju možete uraditi, tražeći posao, jeste da pribjegnete slanju generalnih aplikacija.

"Pošalju na hiljade CV-ova i nadaju se da će negdje pogoditi. Ne preporučujem da pošaljete jednu ili dvije aplikacije, ali kada pošaljete veliki broj aplikacija, onda će se početi preispitivati oko čega ste zaista strastveni", smatra Gardner.

Umjesto toga, sugerisala je ciljano traženje posla, tj. da napravite listu od 10 do 15 kompanija za koje ste zainteresovani te da tu listu proširite ako ne vidite rezultate u potrazi za poslom. Napomenula je da je važno da CV bude sažet, tj. da bude sadržan na jednoj stranici.

"Ljudi često daju smiješno duge biografije, ali niko nema vremena da pregleda sve te informacije", naglasila je.

Odgovorila je na pitanje šta biste trebali kazati o sebi u 30 sekundi.

"Vidjela sam fantastične biografije u kojima nisu zabilježene samo vještine i iskustva, već su sadržavale i interese koji se odnose na hobije i strasti, a sve to se moglo pročitati za manje od jedne minute. To je ono koliko traje pažnja priliko pregleda biografije", objasnila je.

Ponovila je da nije potrebno pisati stotine aplikacija za posao jer to može biti kontraproduktivno. Podsjetila je da je dovoljno napisati jedan CV koji će biti prilagodljiv prilikom apliciranja na posao u bilo kojoj kompaniji, prenosi CNBC.