Cilj ovogodišnjeg, 10. jubilarnog, Sajma je promocija turističkih potencijala, odnosno prirodnih ljepota Tuzlanskog kantona i Bosne i Hercegovine. Na 2.000 kvadratnih metara zatvorenog i 1.000 metara otvorenog sajamskog prostora LIST će okupiti izlagače iz Turske, Njemačke, Albanije, Srbije, Bugarske, Hrvatske, Crne Gore i Bosne i Hercegovine. Indonezija je zemlja počasni gost sajma.
"Glavni cilj nam je kvalitetna promocija bh. turističkog potencijala i afirmacija autentičnih i autohtonih domaćih turističkih proizvoda", rekao je na pres-konferenciji Izet Nuhanović, direktor Sajma.
Značaj održavanja Lukavačkog sajma, osim Općine Lukavac, prepoznalo je i Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja Tuzlanskog kantona koje je organiztator stručnih okruglih stolova. Na sajmu se već tradicionalno održava Festival hrane i pića, te je planirano i takmičenje turističko-ugostiteljskih škola BiH, sajamska regata na jezeru Modrac, novinarska kotlićijada (takmičenje novinara u spremanju gulaša), i Druga sajamska rekreativna biciklijada.
Na Sajmu će izlagati 125 izlagača iz desetak zemalja, saopćila je BMG Bosanska medijska grupa.