Coca-Cola dijeli 120.000 KM
0

"Otvori i osvoji 100 KM svaki sat“ na potrošačkoj kartici Raiffeisen banke

Sarajevo-x.com
U povodu sponzorstva Svjetskog fudbalskog prvenstva 2010. u Južnoafričkoj Republici Coca-Cola za sve ljubitelje fudbala organizuje nagradnu igru u kojoj će podijeliti ukupno 120.000 KM. Nagradna igra „Otvori i osvoji 100 KM svaki sat“ traje od 3. maja do 21. juna 2010. godine, a tokom 50 dana Coca-Cola će svaki sat nagraditi jednog dobitnika, dakle ukupno 1.200 dobitnika, Raiffeisen BANK Visa Electron potrošačkom karticom u iznosu od 100 KM. Svečano potpisivanje ugovora između Coca-Cole i Raiffeisen banke upriličeno je na današnjoj konferenciji za novinare. Ugovor su potpisali Mircea Draja, generalni direktor Coca-Cole HBC B-H i Michael G. Mueller, direktor Raiffeisen banke.

"Coca-Cola i fudbal već su decenijama dvije najveće strasti mladih širom svijeta. S FIFA-om sarađujemo već dugo godina te uoči svakog svjetskog prvenstva našim korisnicima nudimo nove sadržaje kako bismo im dodatno uljepšali uživanje u tom fudbalskom spektaklu. Izuzetno nam je drago da u ovom projektu sarađujemo sa pouzdanim partnerom kao što je Raiffeisen banka, projektu u kojem Coca-Cola nagrađuje svoje potrošače u BiH, ali ih ujedno uključuje u veliko slavlje i povezuje sa 5 milijardi ljudi širom svijeta, ljudi koji dijele istu strast prema fudbalu i Coca-Coli. Vjerujemo da će se naša saradnja nastaviti i u budućnosti s ciljem pronalaženja načina nagrađivanja lojalnosti naših potrošača“, istakao je Mircea Draja, generalni direktor Coca-Cole HBC B-H.

"Zadovoljstvo nam je što aktivno učestvujemo u ovom, usudio bih se reći ogromnom projektu. Procesirati i izdati 1200 kartica u relativno kratkom roku zahtjeva ogromne resurse, znanje i iskustvo. Raiffeisen banka, kao vodeća bankarska institucija u BiH i na ovaj način potvrđuje svoju lidersku poziciju“, naglasio je Michael Mueller, direktor Raiffeisen banke. „Partnerstvo sa Coca Colom u ovoj nagradnoj igri, ali i u redovnom poslovanju, jedna je u nizu potvrda našeg slogana „Najbolji su sa nama“, ali i potvrda da smo mi pouzdan partner u privatnom i poslovnom životu, koji može na optimalan način zadovoljiti finansijske potrebe svojih klijenata“, dodao je Mueller.

Coca-Cola sarađuje s FIFA-om još od Svjetskog fudbalskog prvenstva 1974. godine, spajajući ljude širom svijeta u ljubavi prema dvjema strastima – fudbalu i njihovom omiljenom bezalkoholnom piću. Nagradna igra “Otvori i osvoji 100 KM svaki sat” samo je dio niza aktivnosti i događanja koje Coca-Cola organizuje u cijelom svijetu u sklopu sponzorstva Svjetskog fudbalskog prvenstva u Južnoafričkoj Republici. Tako je danas na konferenciji za novinare prisutnima prikazana i domaća verzija TV spota “History of Celebration”, koji širom svijeta poziva navijače na uživanje u Coca-Coli, nogometnim utakmicama i proslavama golova njihovih nogometnih idola.

U nagradnoj igri “Otvori i osvoji 100 KM svaki sat” učestvuju svi koji putem SMS-a ili web stranice www.coca-cola.ba pošalju osmocifreni kod sa zatvarača promotivnih PET pakovanja ili etiketa staklenog pakovanja. Tokom 50 dana nagradne igre svakih sat vremena izvlači se po jedan dobitnik koji osvaja Raiffeisen BANK potrošačku Visa Electron karticu sa 100 konvertibilnih maraka koje može koristiti za plaćanje roba i usluga. Na taj način će biti nagrađeno 1.200 dobitnika s ukupno 120.000 konvertibilnih maraka. Više informacija o nagradnoj igri, kao i o Coca-Colinom sponzorstvu Svjetskog fudbalskog prvenstva, potražite na www.coca-cola.ba.