biznis
0

Nova kampanja "Beskrajna Turska" u Bosni i Hercegovini

Piše: A. P.
Turistička industrija Turske nastavlja raditi na svojoj promociji u Bosni i Hercegovini predstavljanjem integrirane promotivne kampanje "Beskrajna Turska".

Cilj kampanje je fokusirati se na pozicioniranje Turske kao bogate zemlje beskrajnih otkrića, neskrajnog nasljeđa, beskrajnog gostoprimstva, beskrajne plave boje, beskrajnih manifestacija. Turska ima nešto što većina drugih destinacija nema: jedinstvenu kombinaciju kültüre, historije, geografije, tematskog turizma i sadržaja - uz cjenovnu pristupačnost, istaknuli su iz Ureda za

Kampanja također ističe širok dijapazon umjetničkih i kulturnih događanja, kao i toplu klimu. Odvija se putem TV, outdoor, print i online medija i obuhvata 22 billboarda u Sarajevu, Banjoj Luci, Zenici, Tuzli, Brčkom i Mostaru, superboard u Mostaru, wallscape pored BBI Centra kao I brandiranje bicikala, autobusa u Banjoj Luci I tramvaja u Sarajevu. Kampanja također uključuje oglase u dnevnih listova, četiri magazina, na četiri web-portala i tri TV stanice, kao i kampanju na društvenim mrežama.

Cengiz Aydin, ataše za kulturu i turizam Ambasade Republike Turske u BiH, rekao je: “Bosna i Hercegovina je jako važno tržište za nas i zato smo odlučili investirati u kampanju. Nova kampanja 'Beskrajna Turska' predstavlja savršen spoj historije, klime i različitosti koje pruža odmor u našoj zemlji. Ponosni smo na činjenicu da naša turistička industrija nastavlja uspješnu borbu sa globalnom ekonomskom krizom i da je Turska danas šesta najposjećenija zemlja na svijetu. Tržište BiH za nas je važno i posebno zbog veza koje dvije zemlje imaju".

Turska je sada jedna od najpopularnijih i cjenovno najpristupačnijih zemalja za odmor bh. građana. Gospodin Cengiz ističe: "Kada je u pitanju dolazak bh. turista, ponosni smo što možemo reći da smo zabilježili značajan rast u posljednje 4 godine. Broj turista koji dolaze u Tursku iz BiH iznosio je 47.361 u 2010. godini, a ovaj broj je narastao na 61.851 turista u 2012., što je za 30% više. Budući da sada i privatne aviokompanije nude letove i cijena karte je jeftinija, tako da vjerujem da će ova godina predstavljati pravi bum kada je u pitanju turistička mobilnost ne samo iz BiH u Tursku, nego i iz Turske u BiH. Tako da je sada pravo vrijeme da vidite beskrajnu Tursku. Napomenuo bih i da smo na globalnom nivou u 2012. godini registrovali 31.782.832 posjetilaca, što je za 1,04% više nego u 2011. godini. Nastavljamo raditi na našoj promociji i cilj nam je da postanemo peti na svijetu kada su u pitanju međunarodni dolasci".

Turska će se također predstaviti na 11. Lukavačkom sajmu turizma LIST od 9. do 11. maja 2013. godine.