Cilj kampanje je fokusirati se na pozicioniranje Turske kao bogate zemlje beskrajnih otkrića, neskrajnog nasljeđa, beskrajnog gostoprimstva, beskrajne plave boje, beskrajnih manifestacija. Turska ima nešto što većina drugih destinacija nema: jedinstvenu kombinaciju kültüre, historije, geografije, tematskog turizma i sadržaja - uz cjenovnu pristupačnost, istaknuli su iz Ureda za
Kampanja također ističe širok dijapazon umjetničkih i kulturnih događanja, kao i toplu klimu. Odvija se putem TV, outdoor, print i online medija i obuhvata 22 billboarda u Sarajevu, Banjoj Luci, Zenici, Tuzli, Brčkom i Mostaru, superboard u Mostaru, wallscape pored BBI Centra kao I brandiranje bicikala, autobusa u Banjoj Luci I tramvaja u Sarajevu. Kampanja također uključuje oglase u dnevnih listova, četiri magazina, na četiri web-portala i tri TV stanice, kao i kampanju na društvenim mrežama.
Cengiz Aydin, ataše za kulturu i turizam Ambasade Republike Turske u BiH, rekao je: “Bosna i Hercegovina je jako važno tržište za nas i zato smo odlučili investirati u kampanju. Nova kampanja 'Beskrajna Turska' predstavlja savršen spoj historije, klime i različitosti koje pruža odmor u našoj zemlji. Ponosni smo na činjenicu da naša turistička industrija nastavlja uspješnu borbu sa globalnom ekonomskom krizom i da je Turska danas šesta najposjećenija zemlja na svijetu. Tržište BiH za nas je važno i posebno zbog veza koje dvije zemlje imaju".
Turska je sada jedna od najpopularnijih i cjenovno najpristupačnijih zemalja za odmor bh. građana. Gospodin Cengiz ističe: "Kada je u pitanju dolazak bh. turista, ponosni smo što možemo reći da smo zabilježili značajan rast u posljednje 4 godine. Broj turista koji dolaze u Tursku iz BiH iznosio je 47.361 u 2010. godini, a ovaj broj je narastao na 61.851 turista u 2012., što je za 30% više. Budući da sada i privatne aviokompanije nude letove i cijena karte je jeftinija, tako da vjerujem da će ova godina predstavljati pravi bum kada je u pitanju turistička mobilnost ne samo iz BiH u Tursku, nego i iz Turske u BiH. Tako da je sada pravo vrijeme da vidite beskrajnu Tursku. Napomenuo bih i da smo na globalnom nivou u 2012. godini registrovali 31.782.832 posjetilaca, što je za 1,04% više nego u 2011. godini. Nastavljamo raditi na našoj promociji i cilj nam je da postanemo peti na svijetu kada su u pitanju međunarodni dolasci".
Turska će se također predstaviti na 11. Lukavačkom sajmu turizma LIST od 9. do 11. maja 2013. godine.