biznis
0

Nakon preuzimanja slovenskog Žita, Podravka postaje novi prehrambeni lider u regiji

FENA
Nakon završenog procesa preuzimanja slovenskog Žita, Grupa Podravka se svrstava u sam vrh prehrambene industrije na tržištu regije s ukupnim prihodom na godišnjoj razini od oko 600 milijuna eura.

"Akvizicijom Žita stvaramo novog prehrambenog lidera sa značajnim potencijalom rasta na brojnim tržištima na kojima je Podravka prisutna. Ovo predstavlja snažan iskorak u internacionalizaciji poslovanja, pri čemu tržište Slovenije, pored hrvatskog te tržišta BiH, postaje jedno od Podravkinih najznačajnijih tržišta. Žito je kompanija s vrlo kvalitetnim proizvodima, prepoznatljivim markama te uređenim sustavom poslovanja. Namjera nam je prije svega učiniti ovu kompaniju još uspješnijom i boljom te iskoristiti sve sinergijske učinke koje smo u ovom spajanju prepoznali", izjavio je povodom početka procesa preuzimanja Žita Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke, navodi se u saopćenju.

Podravka i Žito imaju vrlo komplementaran asortiman proizvoda – riječ je o prehrambenim proizvodima koji imaju sličan model proizvodnje, prodaje, promocije, distribucije i logistike.

Proširenjem poslovanja u komplementarnim grupama proizvoda stvaraju se mogućnosti proizvodnih i prodajno – marketinških sinergija, čime se poboljšava efikasnost poslovanja obje kompanije te povećava njihova konkurentnost. Posebno vrijedi naglasiti kako se ovime otvara mogućnost prodaje proizvoda Žita kroz prodajno-distributivnu mrežu Podravke u više od 20 zemalja svijeta, poručuju iz Podravke.