Treća sreća
66

Nakon 2,5 godine izabran graditelj posljednje dionice Sarajevske zaobilaznice

I. P.
Okvirni položaj LOT-a 3B
Okvirni položaj LOT-a 3B
Posljednja dionica Sarajevske zaobilaznice između Mostarskog raskršća i Vlakova po treći put je dobila svog izvođača radova.

Na osnovu tendera objavljenog u julu izabrana je kompanija Euro-Asfalt, koja je u odnosu na drugu kompaniju Hering imala bolju, odnosno nižu cijenu usluge. Odluku je donijelo preduzeće Autoceste FBiH pod brojem 01-01.3-1548-15/20 AK.

Do sada je zbog žalbi palo nekoliko tendera, a prvi je objavljen prije 2,5 godine - sredinom 2018., dok je drugi pao 2019. godine. S obzirom na to da je rok izvođenja radova 14 mjeseci, savremena saobraćajnica dužine svega 1.440 metara mogla je do sada biti izgrađena dva puta.

U oba dosadašnja pada tendera kumovala je kompanija Hering iz Širokog Brijega koja se žalila na odabir Euro-Asfalta.

Ova dionica je školski primjer manjkavosti trenutnog sistema koji dozvoljava dugogodišnje procese žalbi.

Riječ je o tzv. LOT-u 3B, spoju Mostarskog raskršća i Vlakova, a koji će značajno rasteretiri saobraćaj na zapadnom prilazu Sarajevu. Ova saobraćajnica neće imati zaustavnu traku, a gradit će se i dva vijadukta Rogačići dužine 140 metara.

Vrijednost izgradnje iznosi 23 miliona KM bez PDV-a i finansirat će se iz vlastitih sredstava JP Autoceste FBiH.