Edicija & etiketa će imati svoje publikacije i javne objave te vršiti stalna istraživanja tržišta, anketiranja i informiranje javnosti i medija. U sklopu istraživanja, djelovat će specijalizirani social-network new's servis putem Facebooka, Twitera i drugih socijalnih mreža i interaktivnih modula.
Paralelno u realizaciju kreće i tv modul projekta. Specifičnost su istraživanja potencijala za rast te potencijala novih robnih marki i usluga, saopćio je PR servis "Edicije & etikete".
Edicija/Etiketa "Najprodavanije i najomiljenije“ na osnovu anketa, istraživanja, već publikovanih podataka, podataka koje podastru kompanije dolazi do rezultata koji govore o tome koji su proizvodi najprodavaniji i najomiljeniji u Jugoistočnoj Evropi te u svakoj od država te zone zasebno.
Edicija je uporedo razvila projekt redovnog Mjesečnog izbora "Najprodavanije i najomiljenije u Jugoistočnoj Evropi“.
"Najoprodavanije i najomiljenije u Jugoistočnoj Evropi" je humanitarna etiketa koja će pomoći antikrizne projekte i poslovanje preusmjeriti na nevaladine organizacije i udruženja koja pružaju pomoć nezaposlenim, njihovu edukaciju za nove poslove i onima koji su ostali bez posla tokom krize.