Nakon procjene svih prispjelih ponuda, ona koju je turska kompanija dostavila bila je najpovoljnija.
Pored Turskih Airlinesa, među zainteresovanim za udio od 49% u vlasništvu nad bh. kompanijom bili su Royal Jordanian Airline i Malaysian Comintel Corporation.
U javnom pozivu koji je bio otvoren do 29. avgusta 2008. godine, između ostalog, traženo je od zainteresiranih investitora da kao ulog u zajedničku kompaniju sa BH Airlinesom unesu najmanje jedan mlazni avion sa minimalno 100 sjedišta.
Zvaničnici su istakli da su u Turkish Airlinesu spremni pokriti troškove leasinga dva Boeingova aviona u visini od 5 miliona eura, kao i pokriti troškove prethodnih dugovanja pod uslovom da se poveća njihov udio u vlasništvu. Ponudili su i otvaranje novih aviolinija, obuku kadrova, nabavku rezervnih dijelova, servis i održavanje aviona, te zadržavanje postojećih i zapošljavanje novih radnika.
Aviokompanija Turkish Airlines godišnje preveze oko 20 miliona putnika, ima 12.000 zaposlenih osoba, te flotu od 106 putničkih mlaznih aviona koji lete na 123 međunarodne linije u Evropi, Americi, Africi i Aziji.