TPM metodologija podrazumijeva otklanjanje određenih propusta u poslovanju, sistematski po funkcijskim jedinicama kompanije. Uz pomoć TPM metodologije aktivnosti u okviru kompanije koje nemaju vrijednost, definišu se i kasnije eliminišu, otklanjanjem tih gubitaka povećava se profitabilnost kompanije. Da bi se došlo do saznanja koliko se po principima TPM-a napredovalo te pomoglo u daljem usavršavanju principa poslovanja, ovih dana je u GIKIL-u boravio japanski konsultant Takshi Sagae Sana.
GIKIL je jedina koksno-proizvodna kompanija u cijelom svijetu, koja je izvan Japana, dobila prestižnu nagradu za uspješno realiziranu prvu fazu – nagradu za odličnost. Sljedeći korak jeste da se ostane konzistentan onome što se dosada postiglo.
Nakon što je konsultant Takshi Sagae Sana poslušao prezentacije lidera TPM timova, kao i prezentacije unutar samih fabrika, istakao je:
"Nivo razumijevanja TPM-a u GIKIL-u je generalno znatno veći i jako sam sretan zbog toga. Vi zaista radite izvanredne stvari i očekujem da ih nastavite raditi i u budućnosti", rekao je Takashi Sagae San prilikom svog završnog izlaganja. Tom prilikom čestitao je i generalnom direktoru GIKIL-a Guntupalli Jagannadhamu na nagradi "Najmenadžer 2010. godine u BiH", kao i GIKIL-u koji je proglašen "Najkompanijom u BiH za 2010. godinu".
Generalni direktor GIKIL-a Guntupalli Jagannadham je istakao da je definitivno pređen veliki put u razumijevanju TPM metodologije u kompaniji, te da se ta ista metodologija primjenjuje u svakodnevnim poslovima.