Komentari (16)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
d23E1o , [url=http://ocsvvmqzdvid.com/]ocsvvmqzdvid[/url], [link=http://deogidzpezwm.com/]deogidzpezwm[/link], http://omrwuudxiawb.com/
400hIy wabjowosatpe
splendid work amer! kinda makes me want to go to jordan silmpy viewing your amazing sketches, kudos to u. ,,,,and i hear korea when? i\'ve been thinking of doing the same since a friend had recently moved to Seoul .
Zeljni smo napredka i pobijeda.... samo naprijed... idemo dalje....
a šta je s letovima koji se inače svakodnevno otkazuju, i to ne zbog snijega ili magle kako je uobičajeno u sarajevu? od dva leta dnevno za zagreb i beč spali smo na jedan, kao što je prije par godina bilo s beogradom. prag i milano su ukinuti prije pet godina, amsterdam i budimpešta lani, adria za ljubljanu leti svaki drugi dan. JEDINI koji nisu ništa mijenjali su nijemci, lufthansa. imamo dva do tri za istanbul, i to opet zahvaljujući turcima. i dvaput sedmično keln, štugart i kopenhagen. od nekadašnjih 20-25 letova dnevno spali smo na 8. najgore je što avioni ne noće kod nas, to je posebna taksa, pa im se ne isplati, ali i posadu valja smjestiti u hotel na ilidži. jeftinije im je da par kasnih putnika u zagrebu, beču ili beogradu smjeste u svoje hotele, pa ujutro samo slete da pokupe putnike, i nazad. ne može se živjeti od čartera za hadž
TIšina za takse,valja sda parazite namirit....
pod hitno rijesiti takse, jer su prevelike. umjesto da se nadmecu sa jeftinijim kartama u odnosu na druge kompanije, oni lesinare.
JOJ JOšILO NEOSVANUO SVOJIM STARATELJIMA. NEGATIVAN SI SE RODIO PA KREPAJ GNJIDO NEGATIVNA, OVO JE NAšA ZEMLJA AKO TI SE NESVIDJA onda RAUS što reko švabo, čeh i ona rus
VELIKA PODRŽKA OVOM POZITIVNOM ČINU. ZNAK DA NIJE SVE U BiH TAKO CRNO.
Uvodjenje takve linije je za svaku pohvalu, ali neka se gramzivi olos sa sarajevskog aerodroma malo koriguje po pitanju aerodromskih taksi jer im to dramaticno povecava cijenu karata. Svi letovi do sada su im bili debelo skuplji od npr. Beograda. Gledano iz Tuzle, meni treba isto vremena da dodjem do bg aerodroma (200 km) kao do sarajevskog (130 km) jer je do Beograda mnogo bolji put, pa ako su jos i karte skuplje odlazak iz zemlje preko Sarajeva gubi svaki smisao.
To da se naši svodnici i prostitutke mogu lakše prebaciti do nove poslovne destinacije? Baš lijepa vijest za naše bizMismene.
tko bude sjedio na krilima aeroplana i mahao rukama,kao krilima placat ce aeroplanske karte u pola cijene,a mogu da slecu i kod nas na aeroplac u Bradini hercegovackoj . .VOZDRA HERZOG IZ BRADINE
Lazu pr.ljave arap.cine. No,linija bi valjala da mi koji branimo slobodu i demokratiju,ovdje medju divljim muslicima,lakse dodzemo kuci na zasluzeni odmor !!
u svakom slucaju ce linija biti isplativa..u afganistanu i u iraku ima oko 4-5000 nas bosanaca koji tamo radimo i kad letimo u te zemlje,presjedamo u dubaiju..dosad smo vecinom iz sarajeva letili preko beca,istambula ili beograda.(sa turkishem,austria airlines ili sa fly dubai). ako izracunas da svi letimo po 3 puta godisnje-eto racunice..nek bude i turista toliko(u oba smjera),ne vidim razlog da ne bude isplatljiva linija..
zivo me zanima samo ko ce putovat. sve sama radnicka klasa vjerovatno