Postavlja nerealne rokove
13

Musk nastavlja otpuštati uposlenike Twittera iako je rekao da su "rezovi" završeni

D. B.
Foto: EPA-EFE
Foto: EPA-EFE
Prvi čovjek Twittera Elon Musk je nakon otpuštanja dvije trećine radne snage okupio preostale uposlenike Twittera u sjedištu u San Franciscu te im je rekao da je s otkazima završeno, no to navodno nije istina.

Na desetine uposlenika Twittera iz odjela prodaje i inženjeringa otpušteno je prošle sedmice, uključujući i jednog koji direktno izvještava Muska, a koji je upravljao inženeringom za poslovanje s oglasima. Ove informacije su otkrili izvori iz kompanije, ali ih potvrđuju i postovi otpuštenih uposlenika na društvenim mrežama.

To znali da je Musk obavio barem tri kruga otpuštanja od njegovog obećanja iz novembra da će prestati dijeliti otkaze. U međuvremenu je dao direktivu da se promijeni način targetiranja oglasa na glavnom feedu Twittera i to za samo sedam dana, a to je dio njegov plana da se popravi ono što je lično nazvao "najgorom relevantnošću oglasa na svijetu".

Musk želi promijeniti targetiranje oglasa kako bi funkcionisalo kao Googleovi oglasi, koji prvenstveno targetiraju prema ključnim riječima u pretrazi, a ne na osnovu aktivnosti korisnika i podataka profila. To je pristup koji dobro funkcioniše za pretraživače, gdje ljudi izražavaju specifičnu namjeru da nađu nešto, a upravo to je pomoglo Googleu da izgradi jedan od najprofitabilnijih biznisa svih vremena. No, to dosad nije funkcionsalo za poslovanje društvenih mreža.

Marcin Kadluczka, otpušteni inženjerski menažer za monetizaciju koji je direktno odgovarao Musku, nagovijestio je neizvodljivost sedmodnevnog roka u svom tvitu. On je kazao da se taj posao poboljšanja oglasa može obaviti za dva do tri mjeseca.

Musk je sličan rok dao za promjene koje se odnose na Twitter Blue kvačicu nakon što je kupio kompaniju, no rok nije bio ispunjen. On bi također mogao promijeniti mišljenje o načinu na koji bi oglasi trebali funkcionisati na Twitteru. Poboljšanje oglasa je Muskov glavni fokus jer smatra da su manje personalizirani i efikasni u odnosu na konkurenciju. Ipak, zasad nije jasno da li će promjena targetiranja biti vođena ključnim riječima kao što je slučaj za Google oglase i da li će poboljšati kvalitet Twitterovog oglašavanja.

Jedan od bivših uposlenika Twittera, koji je bio zadužen za oglašavanje, rekao je da Musk "nema pojma o čemu priča".