Primili zaposlenike
653

Monetize Ad nastavlja eru slovenačkog giganta Studio Moderna na hrvatskom tržištu

Klix.ba
Monetize Ad
Monetize Ad
Slovenački div u teleprodaji Studio Moderna s dobro prepoznatljivim brendovima Delimano, Top Shop i Dormeo suočili su se finansijskim izazovima i krenuli prema stečaju, što je u augustu ove godine najavila direktorica Jana Umek.

Ova vijest je nedavno iznenadila mnoge, a posebno zaposlene u ovoj kompaniji sa bogatim iskustvom i talentom. Jaki brendovi, iznad spomenuti, koji su pripadali najbogatijem biznismenu, Slovencu Sandiju Češki, dobro su poznati sa ekrana na Balkanu i bili su utočište više od decenije za brojne zaposlenike.

Monetize Ad
Monetize Ad

Nekoliko zaposlenih direktno iz kompanije, otkrilo je da im se nude druge prilike za opstanak, koje i nisu uopće perspektivne i sigurne za njih - poput potpisivanja ugovora sa kineskim partnerima, kojima je Češko kompaniju prodao u julu ove godine. U agoniji zbog moguće stanke s radom svih pogona i straha od toga u čije će ruke pasti, posljednjih nekoliko mjeseci - našli su se zaposleni u Hrvatskoj, Srbiji, a dijelom i u BiH.

Međutim, jedan od izlaza iz ove neizvjesne situacije ponudio je suvlasnik i generalni direktor mlade bh. kompanije sa istim domenom poslovanja, Ajdin Brković, koji je nakon što je ovaj slovenski gigant potpuno izuzeo opciju sklapanja ugovora sa Monetize Ad-om, pristupio radnicima i radnicama, prvobitno u Hrvatskoj, pružajući priliku za nastavak njihove karijere.

Monetize Ad
Monetize Ad

Spomenuta bh. kompanija, koja također, jednim dijelom, posluje u sektoru Call centara i E-commerce-a, pod brendom PrimeShop 360, svojom je predanošću i potencijalom osvojila simpatije većine radnika. Neki od zaposlenih iz susjedne Hrvatske imali priliku posjetiti Sarajevo i bolje upoznati ovu kompaniju, te se susresti s budućim kolegama. Direktori time najavljuju otvaranje poslovnica u Zagrebu i Osijeku, sa 200 novih radnih mjesta.

Monetize Ad
Monetize Ad

Dok su se širile špekulacije o mogućem dolasku kineskih investitora i prodaje kompanije, zaposlenici unutar Studio Moderne navodno su se suočavali mjesecima sa neisplaćenim platama, regresom i nedostatkom robe za prodaju. Njihova budućnost je visila o koncu, a nakon toliko vremena provedenog u toj kompaniji, skeptično su pristupali svim drugim ponudama. U tom ključnom trenutku, Monetize Ad je reagovao i posjetom matičnim gradovima, predstavio kompaniju i svoje poslovanje direktno kao jednu od opcija za veći broj radnika/ca u Zagrebu i Osijeku.

Monetize Ad
Monetize Ad

"Pokušao sam pregovorima spriječiti ovu neizbježnu situaciju u koju je kompanija Studio Moderna upala, ali nažalost, bezuspješno. Smatramo da smo mi dovoljno uspješna bh. kompanija i da ovim iznimno kvalitetnim ljudima sa višegodišnjim iskustvom, možemo pružiti uvjete koje zaslužuju. Nakon prezentovanja u njihovim gradovima, pozvali smo zaposlene, od kojih se većina odazvala, da nam se pridruže u poslovnicama u BiH kako bi se upoznali s našim konceptom rada i osjećali sigurnije nakon ovog neizvjesnog perioda iza sebe. Trudimo se da shvate koliko su i oni nama važni i kako značajno igraju ulogu u povećanju poslovanja našeg E-commerce brenda PrimeShop 360, za koji smo svakako planirali širenje na druge države u ovom periodu", poručio je Brković, suosnivač i vlasnik Monetize Ad-a.

Predstavnici Monetize Ad-a su u svojim prezentacijama istakli kako će pružiti sigurnu luku za iskorištavanje potencijala zaposlenih iz Studio Moderne. Ovaj prijelaz omogućit će ljudima sa nezanemarivim iskustvom i rezultatima da nastave svoje karijere i doprinesu rapidnom rastu i razvoju Monetize Ad-a, za koji je, prethodnih mjeseci Brković najavio ozbiljno širenje.

Monetize Ad
Monetize Ad

"Najveći argument koji uzimamo u svoju korist kao kompanija jeste naš uspjeh, rast i povjerenje koje ulijevamo onima koji odluče da se pridruže našim redovima. Drago mi je što uvijek reagujemo brzo i pravovremeno, dok su upravo ovi ljudi u glavnici dešavanja skorog pada jedne tako velike kompanije. Mnogo poštujem i vrednujem rad, kao i ovaj kadar koji je Studio Moderna napravila i nimalo me nisu veselile ove vijesti, zato sam prvo i pokušao saradnju" dodaje Brković, pa zaključuje:

"Mi činimo onoliko koliko možemo za ovu veliku većinu ljudi koji su nas odlučili upoznati i smatram da moramo misliti na njih, njihov potencijal, kao i pružanje prilike da nastave svoje isticanje u onome u čemu su najbolji."