|

MojSan otvorio moderni salon madraca u centru Alta

MojSan otvorio moderni salon madraca u centru Alta
31
Sponzorirani članak
18.1.2020. u 08:00
0
komentara
31

dijeljenja
1/16
2/16
3/16
4/16
5/16
6/16
7/16
8/16
9/16
10/16
11/16
12/16
13/16
14/16
15/16
16/16
Brand MojSan, vodeći proizvođač sistema za spavanje u BiH će početak 2020. godine označiti kao kontinuitet približavanja vlastite kolekcije proizvoda za spavanje krajnjim korisnicima a jedan od glavnih projekata ovog tipa jeste i novi, moderni studio sistema za spavanje MojSan SHOP Alta.
MojSan koncept novog MojSan show room-a u okviru Alta shopping centra je kontinuitet filozofije ovog modernog domaćeg brand-a koji je u potpunosti orijentiran ka kupcu, a koji, kako kažu u ovoj kompaniji je jedan od glavnih faktora uspjeha kojeg MojSan ostvaruje u cijeloj regiji.

Brand MojSan već duži niz godina uspješno posluje u okviru shopping centra Alta, te je novi, prošireni salon odgovor na zahtjeve kupaca koji će imati priliku upoznati se sa svim proizvodima MojSan kolekcije za spavanje na višem nivou nego je to bio slučaj do sada.

"Razvijati vrhunske proizvode za spavanje je jednako bitno kao i posvetiti se segmentu prezentacije istih. MojSan je prepoznat kao omiljen proizvođač i do sada smo velikim trudom uspjeli napraviti zaista veliku bazu zadovoljnih korisnika naših proizvoda na kojoj i dalje gradimo svoju priču. Sa tim u vezi ono što i dalje nudimo jeste vrhunska pomoć pri odabiru proizvoda za spavanje i to korištenjem moderne Xsensor tehnologije čime se novi MojSan SHOP Alta ističe od svih salona sličnog tipa u cijeloj regiji. Želimo da na ovaj način unaprijedimo vlastiti servis, postavimo nove trendove u industriji, a ovaj novi, moderni prostor nam upravo to omogućava“, kaže Boris Franjković, marketing manager branda MojSan.

Za brand MojSan je 2019. godina bila najuspješnija do sada a dalji razvoj će biti baziran na unaprijeđenju odnosa sa kupcima te širenju na regionalna tržišta na kojima za kratko vrijeme prisustva ova kompanija bilježi jako dobre rezultate. Ova uspješna bosanskohercegovačka priča će svoj dalji tok imati i u investicijama vezanim za proizvodne procese, edukacije uposlenih te podizanje nivoa zadovoljstva kupaca kroz vlastite usluge.
Prijavi grešku


Komentari (0)
Komentari na članak su isključeni.