Početak projekta
114

"Moji brendovi, naše vrijednosti": Mercator i Konzum i ove godine kupcima poklanjaju 100.000 KM

Moji brendovi, naše vrijednosti
Moji brendovi, naše vrijednosti
Pod sloganom "Gdje se najbolje kupuje treba znat', Mercator i Konzum 100 milja će dat'", započeo je novi i 14. po redu val projekta "Moji brendovi, naše vrijednosti", koji kompanije Mercator i Konzum uspješno realizuju godinama unazad u saradnji sa domaćim i regionalnim partnerima.

Projekat donosi veliku nagradnu igru sa ukupnim fondom nagrada u vrijednosti nevjerovatnih 100.000 KM koji će obradovati vjerne kupce Mercator i Konzum prodajnih objekata.

Nagradni fond je podijeljen tako da će po pet najsretnijih kupaca osvojiti poklon kupovine u Mercatoru ili Konzumu u vrijednosti od po 10.000 KM, 5.000 KM, 3.000 KM i 2.000 KM. Nagradna igra će trajati od 6. novembra do 31. decembra 2023. godine, a učestvovati mogu svi kupci koji kupe bar jedan proizvod sa oznakom Moji brendovi i pošalju SMS poruku sa sigurnosnim brojem istaknutim na dnu računa na broj 091 210 002.

Oznaku "Moji brendovi" na policama Mercator i Konzum prodavnica u ovom valu projekta nosit će Sarajevski kiseljak, Sarajevsko pivo, Harmony, Violeta Vesh, Lasta proizvodi, Pepsi gazirani napitak, Tube nektar, Jaffa napolitanke i mnogo drugi proizvodi.

Javno izvlačenje dobitnika održat će se 5. januara 2024. godine u 12 sati u Mercatoru Ložionička u Sarajevu.

"Prošlu godinu smo završili fantastičnim valom projekta 'Moji brendovi' u sklopu kojeg smo kupcima poklonili 100.000. Željeli smo dobru praksu ponoviti i ove godine, te smo ponovo spremili 100.000 vrijedan nagradni fond koji će, siguran sam, oduševiti kupce kao i prošle godine i uljepšati im predstojeće novogodišnje praznike. Koristim ovu priliku zahvaliti se našim partnerima i dobavljačima na dugogodišnjoj saradnji koju smo učvrstili kroz ovaj projekat, zajednički jačajući poziciju domaćih i regionalnih brendova zastupljenih na našim policama"– izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketinga Konzuma i Mercatora.

Podsjetimo, kroz prethodna izdanja projekta "Moji brendovi, naše vrijednosti" najsretniji kupci su imali priliku osvojiti također ekskluzivne i vrijedne nagrade - od putovanja u Dubai i putovanja Evropom kroz nekoliko država preko automobila Fiat 500 i Toyota Corolla, Vespa motora, Dyson uređaja, električnih bicikala i romobila do opremanja domaćinstva setom bijele tehnike i najsavremenijim smart uređajima.

Više informacija o ovoj projektu dostupno je na www.mercator.ba i www.konzum.co.ba stranicama.