Komentari (58)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
umjesto da sarajevo i banjaluka osniju jednu avio kompaniju - tj. državnu u pravom smislu riječi onda bi imali šanse da nešto uradimo a ovako bh airlines je muslimanski i pokriva samo frtalj države.
Mogla Banja Luka tu ucestvovat cim se pocnu pravit avioni od papira.
A čija je buduća Air Serbia??
E ako ih ova linija ne izvadi, nece nijedna.
Dobro, a koga oni misle prevoziti iz Dodikistana za Bgd. Ma nemaju para ni za autobus.
Ovo je dokaz da je Milorad Dodik i Republika Srpska namjerno kao jedino rjesenje za ponudjeno za mir u BiH. Da se unisti sve sto nije Srpsko , ne ratom, nego mirom i to na ovaj nacin. Nemamo kontrolu naseg neba. Nemamo apsolutno sto ponuditi ulagacima. Da stvar bude jos zalosnija, Milorad Dodik se vise obradovao Air Etihad Serbia, nego Vucic i Nikolic. Prostor sirenja biznisa i uspostave kontrole nad istim je na strani Srbije. Kada je prezentirala i ponudila ovaj plan, Srbija je iznijela cinjenice koje govore da je pod kontrolom cijela Srbija, pola teritorije BiH i Kosovo i naravno, na mapi to izgleda veliki prostor. BiH Airlanes je i pored jake dijaspore i punih aviona pogotovo kada je sezona ostao popisan jer imamo slabe pregovarace i jos slabije biznismene. Bojim se da su za ovaj neuspjeh krive nase stranke koje mi biramo 20 godina a oni nas dodatno unistavaju jer zaposljavaju tetke i amidze i dajdze bez imalo skole. Naprijed ide onaj ko zna, a ne onaj ko moze a ne zna. Jadni mi
kako ne razumete, BG aerodrom ce biti HUB za ovaj deo Evrope( Rumunija, Bugarska, Bosna, Makedonija, Srbija, Hrvatska, Ukrjaina) tj.cvoriste za letove prema Bliskom istoku i Africi, pa i Americi i Australiji....tj.kad neko iz BL hoce da ide u Sidnej on prvo dodje iz BL za BG pa odatle za AUS, to je poslovna filozofija Etihada i Air Serbie, e zato linija BL-BG, mislim da ce ubrzo uslediti i SA-BG, cisti ekonomski interesi...ja stvarno ne razumem da i Alija pa i Makedonci nisu videli da je jedini dugorocni ekonomski interes njihovih naroda da ostanu pa i u krnjoj Jugoslaviji...drugo su Slovenija i Hrvatska sa turizmom, i Crna Gora kao peracnica para, ali BIH i Makedonija su jedini ekonomski opstanak imali na tom zajednickom trzistu, to su svi videli od Zulfikarpasica, Muhameda Filipovica, ali svi uceni ljudi, nazalost izabrali ste drugo, a to drugo je 10% ekstremno bogatih, 10%srednje klase i 80% bede ( tu mislim na sve narode u BIH) i kako ne vidite da vas jos zamajavaju ratom, 20g
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=GV3LHCb7O7o
Etihad uvjek me podsjeti na džihad.
smijesni su let banjaluka beograd bi trajao 15 minuta, i mislim da ce imati po letu 4 putnika ukljucujuci posadu,,,
Takav let i nije osmisljen da bi bio komercijalan vec da povezuje pre svega privrednike koji bi zavrsavali poslove za krace vreme. Inace postoje i mali avioni za 12 putnika ako nisi cuo...sigurno na toj liniji nece leteti 747
747 nemoze ni sletjeti. kave privrednike dok prodje sve kontrole prije ce sa autom doci u Beograd
cudo nisu neku krstinu stavili kao simbol
dzehvo, ramazan je,klon se gresnih misli. na tvoju zalost arapi sve vise ulazu u srbiji...nesto ih ne vidim u bih. a ti?
ne znam ja,ja sam sad iz feremontinga...sekretarica mrak!
puno sreće za etihad
Joj linije, uzleti-sleti :D
koju godinu će se zvati air srbija dok nekupe i ostali paket dionica i onda će biti air islamija , selam alejkum bujrum na beogradski aerodrom ,učite arapski bagro srvska ,trebaće vam !
easy...easy....brother
...pomoz bog, hombresa :)
E to na šta je klix spao da objavljuje srnine budaleštine ,još kad se naklate ovi četalji sa Bošnjačkim imenima pa počnu jedan drugom lajkove pucat ,čovjek bi reko da nema Bošnjaka koji nevoli sebiju i srbe ,hahah ,daj odjebite više četalji sa klixa ,postajete arapsko roblje i još se kurčite sa tim ,i meni se sviđa što ćete u budučnosti biti muslimanski robovi ,odlična stvar ,bolje nego da je kakv pravoslavac kupio BHTelekom ili EPBiH ,samo nek vas kupuju ,,ostaće vam samo kitica u rukama kako su vam ovi presvučeni radikali došli na vlast , i dodick i litvanci su vam dohakali u šumskom entitetu ,eno radončić poslo mandala da vas malo pogura ,samo što je i njemu dodgorilo do nokata ,poslije sljedeći izbora negine mu Zenica !
Što si ljut?
...ti kad zapjeniš, yebeš plavni val :)
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Super je ovo sve za Srbiju, ali nikko ovdje ne spominje ono najbitnije, kome ide PROFIT, KEŠ, LOVA, PARE :D Ovako izgleda da je Etihad poklonuo nešto hahahahah :D
pa svi ce zaraditi ako bude prometa. i BL aerodrom i Etihad i ta srpska avio kompanija......svi su dobitnici
Najvise Etihadu i Arapima, ali i Beograd i BL i Srbija a i gradjani Srbije i Bosne mogu solidno da zarade ili profitiraju zbog recimo jeftinijih karata/jace konkurencije i tako dalje. Treba gledati siru sliku, ne samo usko. Naravno da ne pricamo za BG aerodrom koji iovako ima profit od 20 miliona evra, ako postaje regionalna hun, pa i Air Srbija ako postane verovatno i medju najvecim kompanijama iz Srbije, onda placaju porez i tako dalje. Svi zaradjuju ;) Nista lepse od saradnje i biznisa.
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Na jatovoj reklami prije par godina pored destinacije Banja Luka je bila zastava RSa, kao da je Banja Luka u samostalnoj drzavi... Takodje na izdanjima Politike ne pise cijena za BH recimo 1 KM nego pise RS 1 KM. Takvima svoje pare ne dajem.
Vas mosnje ionako niko nista ne pita.
Ma libo nas ona stvar, mi smo bar nacisto , a ne kao srbi mozda hoce mozda nece u EU, mi sigurno necemo