biznis
0

McCann Erickson osvojio nagradu za agencijsku mrežu godine

NINA
Međunarodna marketinška kompanija McCann Erickson proglašena je na dodjeli EACA Euro Effie nagrada za najbolja marketinška ostvarenja, održanoj 30. septembra 2004. u Bruxellesu, agencijskom mrežom 2004.

Kako je saopšteno iz kompanije McCann Erikson, Euro Effies je nagrada za komunikacijsku učinkovitost na međunarodnim tržištima, a sponzor nagrade za agencijsku mrežu godine je Evropsko vijeće izdavača (EPC). Takmičenje organizira Evropsko agencijsko tijelo EACA koje prima prijave od agencija širom Europe.

U prepunoj dvorani u četvrtak navečer McCann je nominiran u osam kategorija, od kojih je nagrade osvojio za kampanje Coca-Cole, MaterCarda i Unilever Magnuma, čime je postala jedina agencija koja je osvojila više od jedne nagrade.

Glavni direktor EACA Dominic Lyle rekao je na dodjeli nagrada da je McCann Erickson nadmašio ostale agencijske mreže zahvaljujući svojim stalnim i učinkovitim kampanjama. Regionalni direktor McCann EMEA David Warden nije krio zadovoljstvo zbog tri osvojene nagrade.

«Bilo bi premalo reći da sam oduševljen ovom nagradom. Ovo je potvrda svega onoga zbog čega ujutro idemo na posao - stvarati uspješne kampanje za naše klijente. Vjerujemo da je ključ uspjeha odnos koji smo ostvarili sa svojim klijentima uspješan, zajedno s visoko razvijenim sistemima razvoja kampanja», kazao je Warden.

McCann Erickson zastupa više međunarodnih klijenata na više tržišta nego i jedna druga agencija, nudeći pritom potpunu uslugu u svim komunikacijskim disciplinama.