Komentari (45)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
pa bitno je da sarajevski radi i da se prosiruje,tu je i tuzlanski koji radi solidno,ovo ostalo su selendre oko kojih se ne treba opterecivat
Propadanju letova iz MO za Italiju su kumovali svi zaposlenici mostarskog aerodroma svojim neznanjem i spremnoscu da za nista primaju plate. Skoro 95% bh. gradjana nije znalo da su iz Mostara postojali direktni letovi za Italiju. Za to je krivo rukovodstvo MO-aerodroma, jer znaju radili oni ili ne radili, plata im se uredno isplacuje
Mostarskim aerodromom upravljaju hdz-ovi nesposobni uhljebi, koji bez imalo skrupela trose novac iz budzeta vec decenijama, a ne rade nista! Sve to treba otpustiti i pokrenuti istrage o tome gdje su dosadasnji milioni potroseni i zasto nema veci broj letova iz MO
Npr, Sarajevo - Beč, ako ne kupuješ kartu mjesecima prije, cijena karte je izmedju 400 i 700 eura. Ako se tu ne može napraviti neka linija sa cijenom od barem 200, što je ionako puno za let od sat vremena, onda zaključajte i svi idite kuci.
kakav aero sarajevo. ono je tuga. sramota me kad putujem
ovi škutori ne bi znali prodati pelenu usranom djetetu.
da rezimiram - uveli nove linije - posluju 40% manje nego prosle godine - uhljebi hdz i pokoji sda i dalje kmece kako su plate male (za nerad) svaka vam cast 👏👏 vi ste vise nego sposobni 😉
aerodorom je zadnjih godina zivio samo od medjugorja. svaki dan je mistrail air imao linije za Rim, Napulj i cini mi se Bari. Te avione su zakupljivale agencije koje su dovodile hodocasnike u medjugorje. Propo mistral, palo i medjugorje, propada i aerodrom. rijec je o nesposobnosti lokalnih vlasti da dogovore linije za poljsku i drugu firmu za italiju. danas 80% hodocasnika u medjugorju su poljaci koji se po 2 dana u jednom smjeru truckaju u onim raspalim sssr autobusima
istina da je aerodrom "zivio" od medjugorja, ali je takodjer istina da na njemu rade stranacki poltroni a ne strucni ljudi. neka prime ljude zeljne rada i koji su osposobljeni u struci pa da te pitam kako bi iko sletio u sarajevo ili tuzlu. a da ne govorim o preusmjeravanju leta iz sarajeva za beograd. veze s mozgom nema. mi imamo 360 suncani dana i bez magle, naravno sa par dana jakih vjetrova. ostalo idealni uslovi. ali ...
Nece aerodrom Mostar nikada proraditi kako treba jer lobi koji preferira splitski i dubrovacki aerodrom je jak i duboko uvucen u hercegovacku politiku.
Uze im Trebinje sve putnike...
Rješenje je u autoputu, taj aerodrom može služit i Sarajlijama i okolini ako bude do 1 sat vožnje.
Seljaci od ekonomije čobani sišli sa brda poslije rata pošto su pobili i protjerali one što su to znali raditi ovo što pišem važi za čitav balkan .Biježi vam svi koji imaju a i koji nemaju ništa u glavi a vi pravite nekakve inat aerodrome .Nedaj bože da dođe neki investitor da hoće otvoriti veliku firmu gdje treba 3000 radnika gdje bih našli.
nanu im guravu! uzmu skutori milion maraka iz budzeta za subvenciju leta! alooo...milion!
ma ujke ce svemu dohakat kako su krenuli, namjerno podkopavaju domace firme, pa gule za Njemacku.