Stanje u GIKIL - u je alarmantno što je navelo menadžment i uposlenike ove kompanije da pozovu štrajkače Željeznica RS-a da razmisle o posljedicama koje će štrajk ostaviti na firme koje ovise od željezničkog saobraćaja kao i na njihove uposlenike.
Međutim, odgovora još nema. Šteta se povećava iz sata u sat, a s tim je upitna egzistencija 1.100 radnika lukavačkog GIKILA.
U GIKIL- u su bili prinuđeni potražiti alternativni način prijevoza sirovina. Jedini dostupan, putem kamiona, košta 30 posto više nego željeznički transport, a nije ni najpouzdaniji način prijevoza robe.
Samo u posljednjih šest mjeseci zabilježena su tri štrajka Željeznica RS-a i Federacije BiH.
Pored velikih finansijskih gubitaka GIKIL-u prijeti ono što može biti pogubno za jednu firmu, a to je gubitak poslovnih partnera i ugleda koji se gradi dugi niz godina.