biznis
0

“General motors” prvi po rastu prodaje na evropskim tržištima u razvoju

FENA
"General motors" (GM) je proizvođač automobila koji je zabiljležio najveći rast u centralnoj i istočnoj Evropi tokom prošle godine, a u Srbiji je rast prodaje dostigao čak 50 posto, po čemu je ta kompanija nadmašila sve konkurente na tržištu, javljaju agencije.

U 2007. godini, GM je prodao 168.000 više vozila svojih marki “Cadillac”, “Hummer”, "Saab", "Opel" i “Chevrolet” nego u prethodnoj godini, što je rast od 47,4 posto.

Taj rast značajno prevazilazi snažan rast od 24 posto ostvaren tokom 2006. godine, saopćilo je predstavništvo GM-a za centralnu i istočnu Evropu.

Ukupna prodaja GM-a u centralnoj i istočnoj Evropi je dostigla 523.000 vozila, prema 355.000 u 2006.

Kao rezultat toga, tržišno učešće GM-a u regionu se povećalo sa 7,6 posto u 2006., na devet odsto u 2007. godini.

Tokom 2007. godine, Rusija je bila glavni pokretač rasta GM-a u centralnoj i istočnoj Evropi. Prodaja GM-ovih brendova se gotovo udvostručila, dostigavši skoro 259.000 vozila, prema 132.000 u 2006.

Svih pet GM-ovih brendova je zabilježilo značajan rast u Rusiji, dok je "Opel", sa rastom od 232 posto, nadmašio sve ostale brendove prisutne na tom tržištu.