Pitanje pristupačnosti
6

Bivši Volkswagenov šef o elektrifikaciji: Ko danas vozi Opel Corsu osuđen je na javni prijevoz

B. R.
© Shutterstock
© Shutterstock
Bivši čelnik Volkswagena u Njemačkoj Jens Andersen nije optimističan kada je u pitanju cjenovna pristupačnost električnih vozila u budućnosti.

Očekuje da će elektrifikacija motornih vozila biti veliki problem, prije svega prosječnim kupcima.

"Problem nisu premium marke poput Mercedesa i Audija - oni će imati svoje kupce zahvaljujući skupoj, ali konkurentnoj tehnologiji koja njima donosi isplativost. Problem su povoljniji, pristupačni automobili", izjavio je za Business Insider Andersen koji je doktorirao na temi električnih vozila.

Prema njegovim riječima, nažalost, misli da nikada nećemo vidjeti konkurentan električni automobil s prihvatljivim dosegom po cijeni do 20.000 eura.

"Oni koji danas voze, primjera radi, Opel Corsu, sutra će biti osuđeni na javni prijevoz", dodaje.

Poručio je evropskim proizvođačima električnih vozila da nikada neće biti konkurentni američkoj Tesli, japanskoj Toyoti, a posebno ne proizvođačima iz Kine. Tvrdi da je u Evropi završena era cjenovno pristupačnih automobila, jer nema tehnologiju za njihovu masovnu proizvodnju.

Ukazao je da je nova evropska strategija "prodaj manje, ali skuplje". Andersen, koji je trenutno uposlenik njemačke konsultantske kompanije Strategy Expert Group, smatra da jedino rješenje za Volkswagen u tome da kupi Teslu.