Tokom petnaest dana trajanja kampanje građani BiH su dobili detaljne informacije na Energis.ba portalu o prezentiranim mjerama energetske efikasnosti i o tehnologijama obnovljivih izvora energije.
Ono što posebno raduje je spremnost građana za implementaciju mjera, međutim, nedostatak znanja i kvalitetne tehničke podrške predstavlja glavnu prepreku. Upravo ova kampanja je pokušala premostiti navedene prepreke, povezujući građane sa liderima u energetskoj efikasnosti i obnovljivim izvorima energije u Bosni i Hercegovini. Ostaje da vidimo koliko će projekata zaista biti implementirano i koji su razultati tih projekata, ali na osnovu povratnih informacija očekujemo značajniju primjenu navedenih mjera u BiH.
Organizator kampanje Centar za edukaciju i podizanje svijesti o potrebi povećanja energetske efikasnosti – Energis se i ovom prilikom zahvaljuje svim posjetiocima kampanje, kao i pokroviteljima i partnerima: Grad Sarajevo, Profine BH, Fabulas doo, Fragmat izolirka doo, Cac doo (Llumar), Knauf Insulation doo, Osram, i Mikrokreditna fondacija Partner, kao i medijskim partnerima Klix.ba.