|

E-sport sve unosniji biznis: Vrijednost igrača 13 timova prelazi 100 miliona dolara

E-sport sve unosniji biznis: Vrijednost igrača 13 timova prelazi 100 miliona dolara
3
Dž. L.
12.11.2019. u 10:32
19
komentara
3

dijeljenja
E-sport sve unosniji biznis: Vrijednost igrača 13 timova prelazi 100 miliona dolara Ilustracija: Shutterstock
Kako je globalni fenomen e-sport postao najbrže rastuća industrija u svijetu koja neprestano pomjera granice, pokazuje nova Forbesova lista na kojoj se nalazi čak 13 e-sport organizacija i timova čija vrijednost prelazi 100 miliona dolara.
E-sport ili elektronički sport ustvari predstavlja takmičarsko igranje igara koje se posljednjih 30 godina neprestano širi.

Forbes je objavio listu 13 e-sport kompanija čija vrijednost je veća od 100 miliona dolara. Uz to, globalni prihodi od e-sporta ove godine dostići će 1,1 milijardu dolara, što je 27 posto više u odnosu na 2018. godinu, a Sjeverna Amerika čini 40 posto tog kolača.

U svijetu rastućeg utjecaja e-sporta jedna od najpoznatijih organizacija ili timova zasigurno je FaZe Clan. Gamerska organizacija na čijoj impresivnoj listi partnerstva su popularne igre PUBG, Call of Duty, FIFA ili Fortnite nagomilala je 19 miliona pratitelja na YouTubeu, Twitteru i Instagramu, što je više od Dallas Cowboysa i New York Yankeesa.

FaZe Clan danas vrijedi 240 miliona dolara, što ga je smjestilo na četvrto mjesto na Forbesovom rejtingu najkorisnijih organizacija za izvoz.

Na prvom mjestu je američka organizacija i jedan od najpopularnijih e-sport timova na svijetu Cloud9 koji vrijedi 400 miliona dolara. Njihov glavni tim je u igri League of Legends.

Cloud9 slijedi Team SoloMid s vrijednošću 400 miliona dolara, a u čijem timu su League of Legends Academy, PUBG, Fortnite i mnoge druge igre.

Na listi su potom na trećem mjestu Team Liquid, četvrtom FaZe Clan, petom Immortals Gaming Club, šestom Geb.G, sedmom Fnatic... Kompletnu listu i detalje o svakom timu možete pogledati na Forbesovoj stranici.

Takmičenja u igranju videoigara danas dostižu publiku od 454 miliona ljudi, a tehnološki analitičari predviđaju porast za još 190 miliona ljudi. Prosječan fan, procjenjuje analitičar Newzoo, je muškarac srednjih godina koji zarađuje gotovo 70.000 dolara godišnje i favorizira streaming platforme poput Twitcha, YouTubea i Miksera.

Forbes je listu najvrednijih e-sports kompanija za 2019. godinu sačinio na osnovu intervjua s rukovodiocima takmičarskih timova i investitorima.

Podsjećamo, rast modernog esporta koji danas poznajemo veže se za Južnu koreju krajem devedesetih godina kada su ustanovljene prve profesionalne lige, turniri i takmičenja u igri Starcraft. Danas je najveći turnir na svijetu po nagradnom fondu The International turnir u online videoigri Dota 2. Potom su to turniri IEM Katowice, The International ili Fortnite World Cup.
Prijavi grešku


Komentari (19)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...