Lider u inovacijama
13

Direct Media United Solutions odlučivanje zasnovano na marketing podacima dižu na viši nivo

Klix.ba
Direct Media United Solutions
Direct Media United Solutions
Direct Media United Solutions nastavlja da bude lider u inovacijama. Iskusnom timu medijskih profesionalaca priključio se tim eksperata, marketing i data stratega.

Osim Marijane Agić-Molnar, novog CEO-a Direct Media, koja je na tržištu podataka prisutna duži niz godina, rukovodeći Adriatic regijom kompanije GfK, tu su i Goran Tintor, Miodrag Vujinović, Dušan Dingarac, Darko Blagojević i Vesna Škaro-Petrić.

Novi tim sa sobom nosi posebne vještine vezane za upotrebu, integraciju i analizu različitih setova podataka kao i duboko razumijevanje ponašanja kupaca naših klijenata.

Direct Media United Solutions
Direct Media United Solutions

Uključivanjem iskusnog tima sa dugogodišnjim karijerama u industriji podataka, Direct Media United Solutions od sada je u mogućnosti da svojim klijentima donošenje odluka zasnovano na marketing podacima podigne na novi nivo. U pitanju je potpuno nova usluga koju druge agencije na našem tržištu nemaju, a koja će klijentima pomoći da bolje iskoriste podatke kojima raspolažu i budu efikasniji u svojim marketing aktivnostima.

Podrška klijentima od strane tima stručnjaka Direct Medie ogledaće se u nekoliko segmenata:

  • Bolje korištenje marketing podataka - podrška klijentima u efikasnijem korištenju i integraciji podataka (first party data), za bolje marketing odluke i mjerljive rezultate
  • Veće konverzije i zadovoljstvo kupaca - napredne segmentacije i marketing vođen podacima za personalizovano korisničko iskustvo i njihovo veće zadovoljstvo.
  • Novi prihodi od retail media - kreiranje dodatnog media inventara ili monetizacija postojećeg radi bolje ponude na advertising tržištu.
  • Primjenjivi i mjerljivi uvidi - automatizovano izvještavanje koje donosi bolji uvid u performanse i podržava efikasnije odlučivanje zasnovano na informacijama.

Direct Media United Solutions je vodeći agencijski sistem u jugoistočnoj Evropi, mreža profesionalaca u više zemalja: Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Makedoniji, Albaniji. Naša jedinstvena metodologija kombinuje najbolje od medija, kreativnosti, tehnologije i podataka.

Ovakav holistički pristup je pokretačka snaga u kreiranju inovativnog i efikasnog advertisinga čiji je temelj u medijskom planiranju i zakupu medija.