|

Četvrti val Mercatorove kampanje "Moje brendove potraži, za novu Toyotu u garaži"

Četvrti val Mercatorove kampanje "Moje brendove potraži, za novu Toyotu u garaži"
56
Sponzorirani članak
24.10.2019. u 15:58
0
komentara
56

dijeljenja
Četvrti val Mercatorove kampanje "Moji brendovi, naše vrijednosti" započeo je danas sa željom da dodatno promovišemo i ujedinimo kako domaće proizvođače tako i regionalne.
Na policama Mercatora će od danas, uz već dobro poznate domaće brendove, krasiti i novi sa oznakom "Moji brendovi", a to su: SKY Cola, Vesh Violeta, Klas Zlatni puder, Jaffa cakes, Banini Noblice, Sarajevsko Premium pivo, Choco Holic, Meggle mlijeko, Ledo, Mikado i Samo Ti Zvečevo, Vitinka Richard The Rooster, Stobi Vino, Lejla voda, Rubin Vinjak, Podravka, Brazil kafa, Eurocompany 99, Gea, Becutan, Zvijezda kečap i ulje, Kafa Zlatna džezva, Franck kafa, Pionir Medeno srce, Quickie kroasan, Afrodita, Pharmamed, Hrana i vino, Harmony, Fresh, Arke i mnogi drugi.

"I u novom, četvrtom valu naše kampanje, nastavljamo odličnu saradnju sa domaćim i regionalnim proizvođačima i želimo da Mercator i dalje bude destinacija za kupovinu domaćih i stranih brendova. Nastavkom kampanje dodatno promovišemo Jaffa cakes neodoljivu kombinaciju biskvita, narandže i čokolade, brašno Zlatni puder koji je lider na bosanskohercegovačkom tržištu u kategoriji namjenskog brašna, Sarajevsko Premium pivo, naše vrhunsko pivo proizvedeno od pažljivo biranih sastojaka, Sky Cola osvježavajuće gazirano piće za sve i Sky Cola Zero originalni okus dobro poznate Sky Cole bez šećera i kalorija. Osim toga, tu je i novi Violetin deterdžent – Vesh Power Gel (White Power Gel i Color Power Gel). White Power Gel je novitet koji otklanja i najtvrdokornije mrlje, dok Color Power Gel predstavlja inovativnu formulu koja učinkovito odstranjuje mrlje, a pri tome čuva boju tkanine od blijeđenja. Zaista smo ponosni što su dobavljači prepoznali vrijednost našeg projekta i u ovom valu, a naši kupci brendove. Osim promocije brendova, Mercator je u četvrtom valu kampanje za sve svoje kupce pripremio i nagradnu igru pod nazivom "Moje brendove potraži, za novu Toyotu u garaži“ koja će trajati do 18. decembra 2019. godine", izjavila je Martina Jakešević ispred sektora Marketinga i PR-a.



U nagradnoj igri mogu učestvovati svi kupci koji ostvare minimalnu kupovinu u vrijednosti od 30 KM i više, u Mercator prodavnicama, i sa minimalno jednim artiklom koji je na polici i u katalogu označen oznakom "Moji brendovi".

Nagradni se sastoji od 10 pametnih telefona, 10 veš mašina, 10 frižidera i 10 televizora i glavne nagrade automobila Toyota Corolla.

Mercator nagrađuje vjernost svojih kupaca, i zato svoje omiljene brendove potražite na policama Mercatora i nastavite sa nama stvarati nove uspomene uz naše vrijednosti.
Prijavi grešku


Komentari (0)
Komentari na članak su isključeni.