biznis
2

Branding konferencija 06: Kompanije moraju "udarati" na mozak klijenta, a ne govoriti o cijenama

Piše: I. P.
Thomas Trautmann (Foto: Klix.ba)
Thomas Trautmann (Foto: Klix.ba)
Na Branding konferenciji 06 koja se u petak održava u Sarajevu, među mnogim važnim gostima je i Thomas Trautmann, certificirani predavač iz oblasti neuromarketinga u kompaniji SalesBrain.

Trautmann je istakao kako se u branši marketinga razumije bitnost shvatanja načina "pogađanja" mozga klijenta ili korisnika te kako bi onaj koji zapravo donosi odluke mogao doprijeti do uma potrošača ili korisnika.

"U slučaju da se to ne desi, da se ne uspije doći do njihovog uma, jedino što vam ostaje jeste da govorite o cijeni i o novcu, a to naravno nikada nije dobro. Zato je vrlo bitno da donosioci odluka, tj. oni koji pozicioniraju kompanije na tržišta, na neki način dopru, odnosno udare na mozak klijenta", rekao je Trautmann.

Spominjući razlike u razvijenosti država i utjecaj te činjenice na razvoj marketinga, Trautmann je kazao kako su Sjedinjene Američke Države u tom polju najviše napredovale u posljednje vrijeme.

"U sve novo ili inovativno što se dešava ljudi u toj zemlji prvi uskaču i žele upotrijebiti ili probati taj novi put. To je dovelo do velikih rezultata, ne samo kod implementatora tih alatki već i kod korisnika. Moderne alatke koje se koriste su, recimo, analiza glasa, analiza ekspresija ili izraza lica, pogled na reagovanje mozga na razne alatke i slično. Sve je to itekako dostupno i zemljama koje možda i nisu tako razvijene", zaključio je Trautmann.

Podsjećamo, Branding konferenciji 06 prisustvuju eksperti iz BiH i regije koji će podijeliti svoje znanje koje se može primijeniti u okviru unapređenja posla. Na Branding konferenciji 06 na različite načine učestvuje 50 posto bh. kompanija, što predstavlja vrhunac šestogodišnjeg projekta.