Komentari (46)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
fly bosnia 737 max 9 takodje prizemljeni
Jarane, nakon svih frtutmi koje su ih zadesile, ja se ne bih imao obraza pojavit u javnosti barem dvije godine, a kamoli najavljivat novi model aviona.
Leti, leti,...
Kompanija iz Everetta nije trebala da se kocka sa novim dizajnom popularne 737, a starim motorima. Jednostavno, poremetili su tačku težišta cijelog aviona, a pretjerali elektronskim korekcijama leta. Da bi izbjegli “stahl” situacije, elektronski su rješili pojačavanje brzine pri uzletu pri čemu je tačka uzgona na krilima dosegla maksimume koje niti jedan avion ne bi mogao izdržati. Airbusu se otvaraju vrata snova za A320Neo sad.
Odakle vam ove informacije zivi bili profesori aeronautike zrakoplovstva inzinjeri mehanicari
@Terra_dementia Dobrim djelom si u pravu,ali ja ovo gledam i korak dalje,tj.mislim da je Boeing ovim modelom želio ubjediti FAA i aviokompanije da je avion toliko savremen da je vrijeme za promjenu i u kokpitu te je dovoljan samo jedan pilot.Samo da nedgleda kompjuterske operacije.Ovo bi donijelo ogromne uštede avio kompanijama i ogromnu prednost Boeingu nad Airbusom. Vrijeme će pokazati da li sam bio u pravu