17. i 18. aprila
14

Bliži se Repex 2024: Pogled u budućnost regionalnog retaila

Repex 2024
Repex 2024
Organizacija Repexa, prvog regionalnog Retail & Property Expo ulazi u sami finiš.

Na ovom B2B eventu, prisustvovati će više od prisustvovati više od 300 posjetitelja (vlasnika trgovačkih centara i komercijalnih nekretnina, kompanija za upravljanje nekretninama, marketing agencija, direktora za razvoj i ekspanzije domaćih i međunarodnih tržišta...).

Dvije sedmice prije događaja vec je zakazano preko 250 direktnih B2B sastanaka.

Kako je Repex namijenjen regionalnom tržištu, dosta zainteresiranih kompanija širom Evrope dolazi s namjerom networkinga i mogućih ekspanzija na ova tržišta. Među prijavljenim kompanijama, dolaze gosti iz Italije, Poljske, Litvanije, Finske, Belgije, Turske i naravno kompanije iz regiona.

U sklopu Repexa predstaviće se dva paviljona, trgovački centri iz Sjeverne Makedonije i trgovački modni brendovi iz Turske. Iako se ovaj događaj dešava po prvi put u regionu, mnogi su prepoznali značaj B2B sastanaka, networkinga i svakako samog mjesta susreta ljudi iz industrije. Ovaj dio retaila je namijenjen shopping centrima sa svom logistikom, dobavljačima i drugim industrijama koji su naslonjeni na pomenutu.

Osim izlagačkog dijela, podcast, panel diskusije sa temama i novostima kao i prezentacija inovativnih rješenja iz retail industrije učinit će program Repexa raznovrsnim.

Repex ne bi bio, kako ističu, uspješan bez njihovog generalnog pokrovitelja Ministarstva privrede Kantona Sarajevo, kao i njiihovih sponzora Dresscode, LC Waikiki, Unicredit Bank i BH Telecom. Tu su i mnogi drugi partneri koji podržavaju Repex, a koji im se svima ovom prilikom zahvaljuje.

Još uvijek su otvorene prijave za posjetitelje, dok je čitav izlagački prostor popunjen. Program Repexa možete vidjeti i u galeriji članka i na taj način se informisati o kvaliteti samog eventa.

Repex vas čeka.