|

BiH za Dan državnosti dobiva nove funkcionalne kilometre Koridora 5C kod Zenice

BiH za Dan državnosti dobiva nove funkcionalne kilometre Koridora 5C kod Zenice
1.121
E. M.
6.2.2020. u 20:20
162
komentara
1,1k

dijeljenja
1/21 Foto: E. M./Klix.ba
2/21 Foto: E. M./Klix.ba
3/21 Foto: E. M./Klix.ba
4/21 Foto: E. M./Klix.ba
5/21 Foto: E. M./Klix.ba
6/21 Foto: E. M./Klix.ba
7/21 Foto: E. M./Klix.ba
8/21 Foto: E. M./Klix.ba
9/21 Foto: E. M./Klix.ba
10/21 Foto: E. M./Klix.ba
11/21 Foto: E. M./Klix.ba
12/21 Foto: E. M./Klix.ba
13/21 Foto: E. M./Klix.ba
14/21 Foto: E. M./Klix.ba
15/21 Foto: E. M./Klix.ba
16/21 Foto: E. M./Klix.ba
17/21 Foto: E. M./Klix.ba
18/21 Foto: E. M./Klix.ba
19/21 Foto: E. M./Klix.ba
20/21 Foto: E. M./Klix.ba
21/21 Foto: E. M./Klix.ba
Radovi na jednoj od najskupljih, ali i najkompleksnijih dionica Koridora 5C, Zeničkoj obilaznici, trebali bi biti završeni do 25. novembra za kada je planirano zvanično puštanje u rad.
Gradnja Koridora 5C od Zenice ka sjeveru predstavljao je najzahtjevniji projekt izgradnje autoputa kroz Bosnu i Hercegovinu. Dionica dužine blizu šest sastoji se od blizu 2,8 kilometara na trasi te približno tri kilometra u objektima kao što su vijadukti i tuneli.

Ekipa portala Klix.ba obišla je cijelu dionicu Zeničke obilaznice koja bi zvanično trebala biti puštena u rad 25. novembra za Dan državnosti Bosne i Hercegovine.

Iz Javnog preduzeća Autocesta Federacije Bosne i Hercegovine su kazali kako nema razloga za brigu, da su sve poteškoće prevazišli te da ništa nije nemoguće pa ni završetak svih radova do Dana državnosti.

U tunelu Ričice završeni su svi radovi, postavljena je i osvjetljenje u tunelima te su isti i ofarbani, a završni sloj asfalta bit će postavljen kada isti bude postavljan na cjelokupnoj dionici.

Problemi na vijaduktu Pehare s klizištem su prevaziđeni, a po dinamici izvođenja radova bit će sve završeno do septembra.

Tunel Pečuj koji je ujedno i najduži na ovoj dionici dužine 1.015 metara je također završen, a rasvjeta i ventilacija će biti postavljeni po postavljanju drugog sloja asfalta.

U toku su radovi na sektorima 8 i 6 gdje se tamponskim slojevima, šipovima, usjecima, zaštitnim zidovima i cut & cover metodama prevazilaze problemi s klizištima. Radovi planiranom dinamikom se odvijaju i na preostalim sektorima koji vode do dijela gdje se Zenička obilaznica spaja s dionicom trenutno izgrađene trase Sarajevo - Zenica.

U razgovoru za Klix.ba Reuf Kadrić, predstavnik JP Autoceste FBiH, je kazao da se do sada niti na jednom dijelu izgrađene autoceste nisu susreli s problemima kao što je to na dionici Zeničke obilaznice.

"Ove kompleksne situacije na koje smo ovdje naišli ne opisuju se ni u udžbenicima. Bez obzira na sve to, prepoznali smo šta nam je raditi te smo tražili pomoć od stručnjaka u BiH, ali i iz Evrope”, kazao je Kadrić.

Dodao je kako se svakom problemu moralo pristupiti pojedinačno te da rješenje jednog problema nije moglo biti primjenjivo i na druge izazove na koje su nailazili, ali da je sve uspješno završeno.

U sklopu izgradnje Zeničke obilaznice izvršeno je i izmještanje regionalnog gasovoda Sarajevo - Zenica u dužini od 2,5 kilometara, sanirano nekoliko klizišta koja su i bez gradnje autoputa predstavljala opasnost za mještane naselja zbog nestabilnog tla, kao i izmještanje vodovoda i elektro mreže.

Pred radnicima koji su angažovani na izgradnji Zeničke obilaznice je veliki zadatak, ali sve korisnike Koridora 5C raduje činjenica da će novih blizu 6 kilometara autoputa okolo Zenice biti otvoreno do kraja godine.
Prijavi grešku


Komentari (162)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...