Promo
51

Bardo na Internacionalnom sajmu hrane i pića IFE 2019 u Londonu

Nakon nešto više od godinu dana, mladi bh. brend Bardo sada je već poznat širom BiH, a svoju ekspanziju je počeo prema susjednim zemljama Srbiji i Hrvatskoj, ali i mnogo dalje.

Tako se Bardo našao na IFE 2019 (The International Food & Drink Event), sajmu hrane i pića u Londonu, gdje je među 1350 uspješnih i svjetski poznatih proizvođača imao priliku razgovarati i predstaviti svoje proizvode koji nastaju u malom proizvodnom pogonu u Sarajevu.

Lilijan Sulejmanović, jedna od osnivačica kompanije Te Ora d.o.o. koji je stvaralac brenda Bardo, rodom je iz Sarajeva, ali je već dugi niz godina u Londonu, predstavlja Bardo superfood, liniju funkcionalne ishrane koja ne sadrži gluten, soju, mlijeko, niti rafinirane šećere.

"Naći se među uspješnim proizvođačima iz čitavog svijeta, za Bardo je veliki korak i pomak. Svima nama u Te Ori su ispunjena srca dok prezentiramo ovako kvalitetno izdrađene proizvode iz naše male tvornice u Sarajevu. Nadamo se da će naše prisustvo na sajmu pomoći da proširimo svijest o našem brendu i proizvodima zdrave hrane i vjerujem da će Bardo pronaći svoje mjesto i na inostranim tržištima", kazala je Sulejmanović.

Foro: Bardo logo
Foro: Bardo logo

Bardo je na tržište prvo plasirao energetske pločice, sada već svima poznate jer se mogu naći u svim trgovačkim lancima BiH, ali i malim tradicionalnim trgovinama. U skorije vrijeme je kreirao nekoliko novih proizvoda, koji su jedinstveni na domaćem tržištu, a na bazi su biljnih proteina, sjemenki konoplje, kao i organskog voća, tako da su pogodni i za vegane jer ne sadrže med, ali i za sportiste i sve ostale jer su zdrav snack bogat izvorima minerala, vitamina i zdravih masnoća koje poboljšavaju metabolizam i balansiraju rad svih organa.

Bardo pronašao distributera za Srbiju

Zbog velikog interesovanja zaljubljenika zdrave hrane iz Srbije, brend su kontaktirali predstavnici kompanije "Biokutak", koja će biti ekskluzivni distributer Bardo proizvoda na području Srbije, te će se isti uskoro moći pronaći na policama većih trgovačkih lanaca, ali i onih manjih čiji su koncepti zdrava hrana i slastice.

Farmaceuti prepoznali potencijal

Novi proizvodi, Bardo energetske i proteinske okruglice su nešto što dijabetičari, vegani i svi konzumenti zdrave hrane u svoj organizam trebaju unositi na dnevnoj bazi, kao preporučen dnevni unos ugljikohidrata, proteina, vitamina i minerala. "Potpisali smo ugovor sa domaćim lancem apoteka "Al – Hana", ali smo i u pregovoru sa ostalim lancima i uskoro ćemo proširiti svoju distributersku mrežu i kroz farmaceutski kanal, ali i kanal trgovina suplementima", pojašnjeno je u saopštenju.

"Svi Bardo proizvodi su ručno pravljeni, što dokazuje koliki su trud, pažnja i ljubav uloženi pri kreiranju svakog zalogaja. Bardo svakim danom raste, uči i trudi se udovoljiti kupcima. Uz saradnju sa svojim partnerima organizuje promocije i degustacije, te nakon svake zadobije povjerenje novih kupaca. Mi ćemo se i dalje truditi uticati na svijest bh. građana i da svi zajedno stvorimo jednu zdravu okolinu i način življenja, jer zdravo jesti znači zdravo živjeti", kazala je Azra Husarić, direktorica kompanije Te Ora d.o.o.

Za sve dodatne informacije možete kontaktirati broj telefona: +387 62 832 515 ili poslati upit na e-mail [email protected].