Apple je za više od 200 miliona dolara kupio kompaniju Topsy, specijaliziranu za praćenje društvenih medija. Nije poznato kako Apple planira iskoristiti ovu kompaniju, ali izvori upućeni u transakciju smatraju da bi sve moglo biti povezano sa Appleovim novim muzičkim servisom.
Topsy je, sudeći prema izvještaju The Wall Street Journala, među nekolicinom Twitterovih partnera koji imaju puni pristup podacima ove rastuće platforme.
Ranije ove godine Topsy je saopćio kako je stvorio indeks pretraživanja svih javno dostupnih tvitova ikada objavljenih. Sebe opisuju kao kompaniju sa jedinim punim indeksom javnih društvenih medija, kako bi pomogli korisnicima u instantnom analiziranju bilo koje teme, termina ili hashtaga na milionima web-stranica.
Primjera radi, podaci se mogu koristiti za analizu efikasnosti marketinških kampanja na društvenim mrežama.
Apple je stvorio muzički orijentisanu društvenu mrežu Ping, ali ju je ugasio prošle godine, nakon stvaranja opcija podjele putem Facebooka i Twittera.
Možda vas zanima
Vezani članci
Umjesto modela Plus
Već kruže glasine: Apple će 2025. godine predstaviti iPhone 17 Slim
U prva tri mjeseca 2024.
U skoro svakoj državi svijeta smanjena prodaja Appleovih proizvoda
Ima stabilan rast