Menadžerica prodaje
43

Alma Krilić - Hrapović: Odgovornost je ključna vrijednost u poslovanju kompanije Galenika

Regionalna menadžerica za razvoj prodaje u farmaceutskoj kompaniji Galenika, Alma Krilić - Hrapović
Regionalna menadžerica za razvoj prodaje u farmaceutskoj kompaniji Galenika, Alma Krilić - Hrapović
Regionalna menadžerica za razvoj prodaje u farmaceutskoj kompaniji Galenika, Alma Krilić - Hrapović govorila je o postignutim rezultatima u protekloj godini, kao i najnovijem istraživanju koje je kompanija sprovela, te o realizovanim projektima i budućim planovima.

Kompanija Galenika kao dio brazilske NC Grupe od 2017. godine, nastavlja dugoročnu tradiciju uspješnog pružanja vrijednosti za korisnike proizvoda, partnere i zaposlene, a tim povodom obratila se i Krilić - Hrapović.

Ona je, za početak, sumirala poslovne rezultate i uspjehe.

"Kada pogledamo unazad, zaista je godina na izmaku za Galeniku bila izuzetno uspješna. No, to je samo još jedna u nizu uspješnih godina u dugoj tradiciji naše kompanije koja traje već 77 godina. Naročito smo ponosni na sve što smo uradili tokom protekle godine jer je smo to učinili timski, koordinisano i strateški. Tokom 2022. godine ostvaren je značajan rast prodaje u odnosu na prošlu godinu, a u regiji koja obuhvata tržišta BiH, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Albanije i Kosova porast u novembru 2022. godine iznosi čak 22 posto", govori Alma.

Istakla je da, ako izdvoje samo tržište BiH, mogu reći da su više nego ponosni, jer je ostvaren porast od 26 posto u odnosu na novembar prošle godine.

"Željela bih istaći da je kompanija na snažnom putu napretka što rezultira ukupnom, stabilnom pozicijom na tržištu i evidentnim regionalnim rastom prodaje. Interno smo posvećeni obezbjeđivanju sigurnog radnog okruženja koje stimuliše izvrsnost i inovativnost, a naši ključni pokretači za sticanje poslovne vrijednosti uključuju osiguranje kvaliteta i njegovanje povjerenja kod korisnika. Galenikin široki spektar proizvoda govori da su potrošači u sigurnim rukama, a odlučni smo da to osiguramo i u budućnosti", govori.

Navela je i kako su tokom ove godine u BiH proširili i portfolio proizvoda.

"Građanima su dostupni proizvodi tj. dodaci ishrani - Flonivin Bulardi, Flonivin kids imuno, Flonivin forte, Oligogal Mg, Oligogal Fe, Oligovit Q10, Oligovit za trudnice, Oligovit sirup za djecu, kao i mnogi lijekovi koji se izdaju na recept. Nadalje, nastavljamo ulagati napore u pravcu dobrobiti naših korisnika i očuvanju njihovog zdravlja jer je odgovornost jedna od naših ključnih vrijednosti i utkana je u svaki aspekt našeg poslovanja. To se ogleda i u stalnim inovacijama i očuvanju najvišeg kvaliteta naših proizvoda, uz posvećenost zajednici i ljudima koji u njoj žive i rade", kaže Krilić - Hrapović.

Galenika je nedavno predstavila veliko regionalno istraživanje o upotrebi lijekova, a Alma je otkrila više o tom istraživanju, kao i gdje je BiH u odnosu na ostala tržišta u kojima je sprovedena ista studija.

"Galenika je sprovela istraživanje na tri tržišta ove godine – BiH, Srbija i Sjeverna Makedonija. Ovim istraživanjem Galenika je imala za cilj da kroz relevantne podatke doprinese podizanju svijesti o važnosti prevencije i očuvanju zdravlja građana u sve tri navedene zemlje, kao i daljem širenju našeg portfolija visokokvalitetnim proizvodima koji će na najbolji način odgovoriti na aktuelne potrebe korisnika. Galenika uvijek nastoji tržištu pružiti dodatnu vrijednost, a saznanja dobijena ovim istraživanjem, smatramo vrijednošću koja će fokus staviti na ono najvrjednije za nas, a to je zdravlje i njegovo očuvanje. Interesantno je koliko su brojke slične na sva tri tržišta, što ilustruje jednake okolnosti pod kojima moderni čovjek živi, te su navike građana u smislu upotrebe lijekova, i izazovi koje imaju sa zdravljem uveliko slični", istakla je ona, pa zatim nastavila:

Alma Krilić - Hrapović
Alma Krilić - Hrapović

"Slične proizvode u svojim kućnim apotekama imaju građani BiH, Srbije i Sjeverne Makedonije, a najčešće su to lijekovi za snižavanje povišene temperature (74 posto), te za prehladu, kašalj ili bolno grlo (70 posto). Slično je i sa podacima koji se odnose na akutne i hronične probleme građana sve tri zemlje. Visoko na ljestvici hroničnih zdravstvenih problema su kardiovaskularna oboljenja, a u prosjeku u sve tri zemlje građani koriste oko 3 lijeka za hronične probleme. Najčešći akutni problemi su glavobolje, bolovi u leđima i udovima, kao i respiratorne infekcije", dodala je.

Kako Alma kaže, pozitivno je što oko 2/3 građana BiH uvrštava u svoju ishranu namirnice za koje vjeruju da pomažu jačanju imuniteta, ali i praktikuju kao svakodnevne navike i fizičku aktivnost i to čak njih 50 posto.

"Međutim, kada je u pitanju jačanje imunog sistema, ljudi cijene i suplemente u vidu minerala i vitamina koje uzima čak 34 posto i to najčešće po preporuci apotekara i farmaceuta što odražava povjerenje koje građani imaju prema stručnim licima. Na kraju bih dodala da su za nas podaci dobijeni ovim istraživanjem dragocjeni i još jednom podcrtala važnost podizanja svijesti o aktivnoj prevenciji bolesti, te bih naglasila da je ovo istraživanje svojevrsna podrška kompanije Galenika očuvanju zdravlja svih građana u ove tri zemlje", dodala je.

Alma je objasnila i na šta je, pored zapaženih rezultata i istraživanja kompanije Galenika koji su obilježili prethodnu godinu, posebno ponosna.

"Kompanija Galenika svoju trajnu posvećenost odgovornom poslovanju i široj društvenoj zajednici pokazuje kroz podršku humanitarnim projektima, jer smatramo se u njima ogleda važnost kako za cjelokupno društvo, tako i za svakog pojedninca. Ponosni smo što smo dijelom raznih društveno odgovornih projekata u cijeloj regiji. Kada govorimo konkretno o BiH, već tradicionalno smo dio Orea Art Marketa, jedinstvenog humanitarnog događaja koji u prvi plan stavlja pomoć djeci oboljeloj od raka. Tu je i ovogodišnji Race for the cure gdje smo dali svoj doprinos kroz brend Pantenol. Zatim bih spomenula i saradnju sa Udruženjem 'Moja zvjezdica' koje se bavi pružanjem pomoći djeci sa poteškoćama u razvoju kao i njihovim roditeljima i cjelokupnim porodicama", istakla je.

Ovakvim projektima, kaže, kompanija želi potaknuti pozitivne promjene, pomoći onima kojima je pomoć neophodna i na koncu učiniti da neko uz naš mali doprinos ima ljepše djetinjstvo, olakšan pristup liječenju ili da uspješno krene na stepenicu više u onome što je datom pojedincu u momentu od velike važnosti.

"Ove godine smo bili i dio čarolije zvane Sarajevo Film Festival, te su građani mogli uživati svih osam dana Festivala na Eiffelovom mostu na Skenderiji uz odlične koncerte i večernje zabave, dodala je, potom otkrivši i planove Galenike za 2023. godinu:

"Galenika veliki značaj pridaje digitalizaciji i transformaciji, pa smo posvećeni uvođenju nove generacije lijekova koje karakterišu nove terapeutske mogućnosti, nove kombinacije proizvoda te novi sistem isporuke lijekova, pa ćemo tako ćemo nastaviti i ubuduće. Kao primjer toga, u saradnji sa sestrinskom kompanijom iz Brazila - EMS, Galenikin Institut za istraživanje i razvoj radi na transferu tehnologije za nove proizvode iz novije generacije generičkih lijekova. Dakle, to su naši planovi kada je u pitanju pružanje vrijednosti za potrošače i očuvanje zdravlja – proširenje portfolija proizvoda, novim visokokvalitetnim proizvodima", objasnila je.

No, to nije sve, Kompanija ima planove i u pravcu daljeg proširenja timova, što je bio slučaj i tokom 2022. godine. Također, tu je i dalje jačanje pozicije Galenike na svakom pojedinačnom tržištu na kojem kompanija posluje, ali i dalju internacionalizaciju kompanijskog poslovanja.

"Kako rastemo i ulažemo pokazuje i činjenica da smo ove godine otvorili dva nova prestavništva i to na tržištima Kosova i Albanije. Pored toga, otvorili smo i predstavništva u Sloveniji i Hrvatskoj, a trenutno poslujemo na 15 međunarodnih tržišta na 3 kontinenta. Dakle, investiramo dalje kako bi na kraju imali zadovoljnog potrošača, jer Galenikina misija je posvećenost ljudima i vjernost zdravlju", zaključila je Alma.