auto
0

Vrijednost Hyundai branda u stalnom porastu

Sarajevo-x.com
Prema istraživanju BusinessWeek/Interbrand Hyundai je na globalnoj listi najboljih brandova svijeta na 75 mjestu, a skok od 9 bodova predstavlja najveći porast vrijednosti branda u auto industriji.

Hyundai Motor Co. se prema posljednim istraživanjima agencije Interbrand i BusinessWeek-a nalazi na 75 mjestu globalne liste najboljih brandova svijeta.

Skok od 17% u odnosu na prošlu godinu predstavlja najveći porast vrijednosti branda u okviru auto industrije. Trenutna vrijednost Hyundai Motor Co. procjenjuje se na 4,1 bilion US$.

„Ovo istraživanje pokazuje ono što većina ljudi već zna a to je da je Hyundai najbrže rastući brand auto industrije i zvijezda koja tek dostiže svoj puni sjaj,“ izjavio je podpredsjednik Hyundaijevog tima za razvoj branda, gospodin Brandon Yea. „

Hyundai posljednjih godina ulaže mnogo sredstava i energije u kreiranje vrhunskih, kvalitetnih modela, što mijenja sliku Hyundai branda u očima javnog mijenja a prodavačima i distributerima ovih vozila daje samopouzdanje i elan za još bolje plasiranje vozila na svim tržištima.

Brand menadžment Hyundaija nastavit će intenzivan razvoj branda i to kroz kvalitetu vozila, stil, marketinško predstavljanje, komunikaciju prema javnosti te naravno kroz vrhunsku prodajnu i postprodajnu uslugu.