Komentari (7)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
300 miles per charge at 55 mph, u prevodu 480 km pri konstantnoj brzini od 88 km/h. U pitanju je TESLA MODEL S. U praksi to je znatno manje i kod vecine proizvodjaca se krece od 80 do maksimalno 150 km. http://www.youtube.com/watch?v=u4rJqm-AiPM&feature=fvsr#t=2m0s
koliko je maximalna dostignuta autonomija do sad?
polako dok se docepaju helijuma trice sve ce biti ok
Inace da me neko ne shvati pogresno vozila na struju imaju milion prednosti u odnosu na klasicna. Tiša su, istu kilometrazu prelazite sa deset puta manje novca, manje su podlozna kvarovima, odrzavanje nepostojece (nema ulja, filtera ulja, filtera vazduha, filtera goriva, nema auspuha, zupcastog i klinastog kaisa, nema alternatora, rashladne tečnosti, nama menjača i jos milion pokretnih delova koje ima svaki motor) motor ima samo jedan pokretni deo a to je rotor koji je najcesce direktno spojen na točkove. Ali sve to pada pred jednom cinjenicom a to su jako slabašne baterije. Kad se taj prblem reši onda fosilna goriva odlaze u istoriju.
Ajde nam objasni sta ovo menja? Elektricna vozila tj. njihove baterije imaju toliko nedostataka a ovo malo poboljšanje koje ja nikako ne osporavam je dobrodoslo ali nedovoljno. Glavni problem nije u brzom punjenju nego u vecem kapacitetu baterija i otklanjanja efekta samopraznjenja. U americi se vodi naucna rasprava o tome u cilju utvrdjivanja pravca u kom treba razvijati tehnologiju u buducnosti. Vecina se slaze da ce automobili na struju uci u masovnu upotrebu potpuno ravnopravno sa modelima na fosilna goriva tek onda kada se radius njihovog kretanja priblizi cifri od 500 milja. Takodje pomenuti efekat samopraznjenja je malo poznat siroj populaciji a predstavlja veliki problem. Li-Ion baterije prilikom stajanja, kada nisu prikljucene na potrosac, se prazne brzinom i do 14% na dan i to na 20 stepeni celzijusa. Sto je temperatura niza ili visa efekat samopraznjenja je izrazeniji. Napunis baterije i posle 10 dana stajanja u garazi zateknes ih na minimumu.
...nije aVto ako nije \"dizlo\" :)
e, sad vec postaje interesantno... ovo mijenja sve (samo da test uspije i da se pocne implementirati)