Širenje ponude
13

Volvo razmišlja o SUV-ovima manjim od modela XC40 i većim od XC90

D. B.
SUV ponuda kompanije Volvo bi mogla uskoro porasti uvođenjem novih modela.

Čelnici Volva aktivno razmišljaju o širenju SUV ponude koja bi uključivala manji model od postojećeg XC40 i veći u odnosu na XC90. To je za Auto Express potvdio direktor ove kompanije Hakan Samuelsson.

Švedski brend je prije nekoliko dana saopćio da je ostvario rekordnu prodaju u prvoj polovini 2019. godine koja iznosi 340.000 vozila.

Direkor je dodao da je dobra prodaja rezultat popunjavanja očiglednih "rupa" u ponudi modela ove kompanije. Osim SUV-ova, u Volvu razmišljaju i o plasiranju "običnih" automobila u nove segmente.

SUV-ovi čine 61 posto prodaje kompanije Volvo u prvoj polovini ove godine, što je za 10 posto više u odnosu na isti period prošle godine.