SUV ponuda kompanije Volvo bi mogla uskoro porasti uvođenjem novih modela.
Čelnici Volva aktivno razmišljaju o širenju SUV ponude koja bi uključivala manji model od postojećeg XC40 i veći u odnosu na XC90. To je za Auto Express potvdio direktor ove kompanije Hakan Samuelsson.
Švedski brend je prije nekoliko dana saopćio da je ostvario rekordnu prodaju u prvoj polovini 2019. godine koja iznosi 340.000 vozila.
Direkor je dodao da je dobra prodaja rezultat popunjavanja očiglednih "rupa" u ponudi modela ove kompanije. Osim SUV-ova, u Volvu razmišljaju i o plasiranju "običnih" automobila u nove segmente.
SUV-ovi čine 61 posto prodaje kompanije Volvo u prvoj polovini ove godine, što je za 10 posto više u odnosu na isti period prošle godine.
Možda vas zanima
Želi obradovati fanove
Najplaćeniji youtuber u historiji za 26. rođendan poklanja 26 automobila: Ovo su uslovi
Vezani članci
Zadnji trzaji dizela
Volvo ostvario rekordnu prodaju u martu, XC60 ostaje najpopularniji model
Modifikacije s ukusom