Nekolilo strateških poteza, materijalizovanih od početka 2012. godine, bit će od velikog značaja za budućnost kompanije:
-Predstavljanje novog Volva V40 na sajmu automobila u Ženevi -Početak prodaje Volva V60 Plug-in Hybrid -Potpisivanje sporazuma o razumijevanju sa razvojnom bankom Kine -Potpisivanje sporazuma o razumijevanje za kompanijom Zheijang Geely o nastavku saradnje -Unaprijeđenje postojeće saradnje sa kompanijama Siemens i Vatenfall -Uspostavljanje finansijske usluge za prodavače i kupce na tržištu SAD-a
Više informacija o rezultatima Volvo Car grupacije u prvoj polovini 2012. godine, dostupno je u finansijskom izvještaju, koji sadrži i informacije o razvoju Volva na pojedinačnim tržištima, kao i napredak na putu godišnje prodaje 800.000 vozila do 2020. godine. Izvještaj se može pronaći na Volvo media stranici.
„Radimo na robusnosti naše grupacije i tek smo počeli sa procesom transformacije. Naši operativni rezultati pokazuju da smo u prvih šest mjeseci ove godine zauzeli proaktivan pristup, kako bi zadržali prisustvo na tržištu, Ipak, ekonomska neizvjesnost na većini tržišta, potrajat će do kraja godine, a konkurencija je oštra“ - izjavio je Stefan Jacoby, predsjednik Volvo Car korporacije.
„Novi V40 bit će odličan dodatak ponudi u drugoj polovini godine, a oduševljeni smo prijemom ovog automobila među kupcima. Drugi važan model je V60 Plug-in Hybrid, čisti dokaz naše ambicije da budemo vodeći na polju elektrifikacije. Oba ova automobila su prvi vjesnici naše strategije, predstavljene 2010. godine. Kako bi dostigli naše ciljeve, moramo napraviti značajne korake u segmentu ponude, proizvodnje i konkurentnosti. Podržani od strane naših vjernih kupaca, na dobrom smo putu“ - zaključuje Jacoby.