Pad prodaje
0

Volvo Car grupacija u prvoj polovini 2012. godine

Klix.ba
Volvo Car grupacija objavila je operativnu zaradu (prije davanja i poreza) od 239 MSEK u prvih šest mjeseci tekuće godine, što je manje od 1,529 MSEK dobiti u istom periodu 2011. godine.
Istovremeno je zabilježen pad prodaje od 4,1 posto, odnosno umjesto 230.746 vozila prodatih u prvoj polovini 2011. godine u istom periodu tekuće godine prodato je 221.309 vozila. Sve navedeno pokazuje da Volvo uspješno odolijeva teškom stanju na tržištu.

Nekolilo strateških poteza, materijalizovanih od početka 2012. godine, bit će od velikog značaja za budućnost kompanije:

-Predstavljanje novog Volva V40 na sajmu automobila u Ženevi -Početak prodaje Volva V60 Plug-in Hybrid -Potpisivanje sporazuma o razumijevanju sa razvojnom bankom Kine -Potpisivanje sporazuma o razumijevanje za kompanijom Zheijang Geely o nastavku saradnje -Unaprijeđenje postojeće saradnje sa kompanijama Siemens i Vatenfall -Uspostavljanje finansijske usluge za prodavače i kupce na tržištu SAD-a

Više informacija o rezultatima Volvo Car grupacije u prvoj polovini 2012. godine, dostupno je u finansijskom izvještaju, koji sadrži i informacije o razvoju Volva na pojedinačnim tržištima, kao i napredak na putu godišnje prodaje 800.000 vozila do 2020. godine. Izvještaj se može pronaći na Volvo media stranici.

„Radimo na robusnosti naše grupacije i tek smo počeli sa procesom transformacije. Naši operativni rezultati pokazuju da smo u prvih šest mjeseci ove godine zauzeli proaktivan pristup, kako bi zadržali prisustvo na tržištu, Ipak, ekonomska neizvjesnost na većini tržišta, potrajat će do kraja godine, a konkurencija je oštra“ - izjavio je Stefan Jacoby, predsjednik Volvo Car korporacije.

„Novi V40 bit će odličan dodatak ponudi u drugoj polovini godine, a oduševljeni smo prijemom ovog automobila među kupcima. Drugi važan model je V60 Plug-in Hybrid, čisti dokaz naše ambicije da budemo vodeći na polju elektrifikacije. Oba ova automobila su prvi vjesnici naše strategije, predstavljene 2010. godine. Kako bi dostigli naše ciljeve, moramo napraviti značajne korake u segmentu ponude, proizvodnje i konkurentnosti. Podržani od strane naših vjernih kupaca, na dobrom smo putu“ - zaključuje Jacoby.