auto
0

Volvo C30 osvojio nagradu magazina Ward AutoWorld za unutrašnji dizajn

Sarajevo-x.com
Još jednom je Ward AutoWorld magazin odao priznanje Volvu za superioran unutrašnji dizajn vozila. Volvo C30 je dobio Wardovu nagradu za unutrašnji dizajn u kategoriji najboljeg brenda. Prošle godine, Ward je proglasio Volvo S80 laureatom titule najboljeg unutrašnjeg dizajna godine.

Po riječima Erica Maynea, Wardovog urednika novosti: „Obilježena jednostavnošću, ljupkošću i funkcionalnošću, unutrašnjost Volva C30 dokaz je našeg naslijeđa. On ne samo da prkosi industrijskom običaju da masovnom proizvodnjom osigurava udobnost, nego istinski doprinosi futurističkom ambijentu, koji je u pravilu rezervisan za konceptna vozila.“ Oduvijek Volvo unutrašnjost vozila dizajnira ergonomski i naglašava sve prednosti koje nosi skandinavski dizajn: forma i funkcionalnost udruženi kako bi zadovoljili estetske zahtjeve i jednostavnost oblika. U ovom komplikovanom svijetu, Volvo donosi dašak harmonije i smirenosti u svakodnevnoj gnjavaži vožnje.

„Naš cilj sa C30 je bio da u rafinisan skandinavski unutrašnji dizajn unesemo mladenački duh.“, kaže Steve Mattin, SVP Dizajn u Volvu. „U ovo smo auto željeli unijeti najbolje od našeg kulturološkog naslijeđa u unutrašnjem dizajnu. Vizija koju smo imali bila je stvoriti takvu unutrašnjost koju samo Volvo može potpisati. Otklonili smo se od hroma, zadržali kontrole intuitivnim bez dodavanja još više dugmadi i prekidača i tražili načine da prenesemo naš osjećaj harmonije i mekoće. Naša je centralna konzola postala sinonim za sve ostale Volvo modele. Njene konture imaju prirodan ritam i funkcionalnost izraženu u čistim linijama i mekim oblinama.“
Tradicionalno anatomski dizajnirana sjedišta Volva obložena su jedinstvenim T-Tec materijalom, posebno izrađenim za Volvo, inspirisanim sportskom modom i modernim dodacima za putovanja. T-Tec je mekan, podatan, elastičan i udoban. Kontrast T-Teca i tekstila – iako na prvi pogled različitih, ali ipak usklađenih boja – naglašava dinamičnu privlačnost auta. „Mi težimo vrhuncu sa našim materijalima, vizulenim doživljajem i osjetom dodira.“, kaže Steve Mattin. „C30 je odraz naše skandinavske kulture, naše brige za okolinu i našeg naslijeđa.“