|

FOTO
/
Umjesto sajma, skromna izložba

Umjesto sajma, skromna izložba
0
S
Piše: E. Z.
1.10.2011. u 23:01
37
komentara
0

dijeljenja
1/13 Foto: F. Krvavac/Sarajevo-x.com
2/13 Foto: F. Krvavac/Sarajevo-x.com
3/13 Foto: F. Krvavac/Sarajevo-x.com
4/13 Foto: F. Krvavac/Sarajevo-x.com
5/13 Foto: F. Krvavac/Sarajevo-x.com
6/13 Foto: F. Krvavac/Sarajevo-x.com
7/13 Foto: E. Zubović/Sarajevo-x.com
8/13 Foto: F. Krvavac/Sarajevo-x.com
9/13 Foto: F. Krvavac/Sarajevo-x.com
10/13 Foto: F. Krvavac/Sarajevo-x.com
11/13 Foto: F. Krvavac/Sarajevo-x.com
12/13 Foto: F. Krvavac/Sarajevo-x.com
13/13 Foto: F. Krvavac/Sarajevo-x.com
Auto-moto klub "California Racing" i agencija New Event iz Sarajeva, organizovali su outdoor sajam automobila i prateće opreme pod nazivom "SaAutoShow 2011". Nakon pompoznih najava, protekla dva dana u Sarajevu smo imali priliku pogledati prilično skromnu izložbu nekoliko novih automobila i motocikala.
Ideja da se događaj kao što je sajam automobila, koji glavnom gradu BiH nedostaje već godinama, donese u samo srce grada i tako približi automobile široj javnosti vrlo je pohvalna. S druge strane, ostao je gorak ukus da se ovaj sajam automobila nije baš mnogo razlikovao od sajma meda ili sajma šljive, koliko god mi htjeli opravdati organizatore teškim prilikama i skromnim automobliskim tržištem u BiH.

Samo se nameće pitanje da li je bolje dostojanstveno nemati sajam automobila, ili ga imati pod svaku cijenu, čak i tu cijenu da baš i ne izgleda na auto sajam, već zajedničku marketinšku kampanju 3-4 zastupnika iz BiH.

Ispod jednog šatora građani Sarajeva su tako mogli pogledati nekoliko automobila Toyote, Lexusa, Peugeota, BMW-a i Mercedes-Benza, dok su jedini noviteti bili ustvari novi Yaris iz Toyote, te BMW Serije 1 koji je već prethodno predstavljen domaćem tržištu. Svačiji trud treba cijeniti, i jasno nam je da ekipa "SaAutoShow-a" nije imala lagan zadatak, ali za sajam koji je tako ambiciozno najavljen očekivali smo ipak da bude atraktivniji od prosječnog gradskog parkinga.

Nadajmo se da će ova izložba opstati u narednim godinama, uz najavljenu podršku grada Sarajeva, i izrasti u nešto ozbiljnije i privlačnije od promocije koja stane u predvorje šoping centra.
Prijavi grešku


Komentari (37)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...