Komentari (120)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Jesu li se u TASu sklapali golfovi ili proizvodili? Ako su se proizvodili, gdje su bila ta postrojenja koja su oravila sasije, motore, auto stakla i mali milion ostalih djelova? Bilo je dobro, ali nismo ih proizvodili, vec samo sklapali.. sve bitne komponente je radio svabo.. Volimo se hvaliti to je cudo jedno
@novi123
@novi123 ...cak se pojedine serije nisu ni sklapale...stizali su gotovi automobili ali su carinjeni kao auto u djelovima jer je carina bila puno manja....u tas su najcesce dolazili golfovi sa nekom losom serijom....najcesce losim limom....lim iz tasovog golfa je propadao 3x brze od golfa iz evrope...uvjek je postojao standard za eu zemlje i za ostale...od nutele pa do automobila...kako nekad tako i danas...nista se promjenilo nije...
PRIKAŽI ODGOVORE (7)
e sad se proizvode jale i bube coreli😁
Buba i jala
u đeti otpozada
Postali smo zemlja-muzej - sve je kod nas "kako je nekad bilo i šta smo sve imali" a sad samo što još u zemunicama i sojenicama ne počnemo živjeti.
Što ne prikazaste montažnu halu kako izgleda sada? Posle rata ostala kompletna linija dok se za vrlo kratko vrijeme sve razmontiralo,jedva su pojedinci spasili i krov koji su htjeli rezati. PS.Dolazili su investitori (SEAT) i nudili pokretanje proizvodnje u roku tri mjeseca ,ali?
od 30 golfova na slici 28 se jos vozi a 2 prepravili da moze da se ore hahahha
Pojma vi nema te sta se desava u Volkswagenu u Vogosci,ni sam Direktor ne zna sta se desava,ja sam radio skoro pa pola godine sve po propisima,pred kraj sam slomio ruku na poslu,nisu mi htjeli pisati ozljedni list,otisao sam na bolovanje i sa bolovanja sam otpusten sto po zakonu nije dozvoljeno,to vam je danasnji Volkswagen
Lakse se vlada kad su manji kad se mali svađaju i zna se da mali ne mogu opstati bez kredita koji veliki daju ali od onog sto od malih uzimaju . I nije to samo kod nas , Azija ,Afrika, Juzna Amerika
Nekada su inžinjeri nosili plave mantile poput g.Rifata a danas pederuše i mobitele.
Od kada se,ponovo,ta Firma zove TAS? Poslije Rata je radila kao "Volkswagen d.o.o.(Hastor bio suvlasnik). Šta se sada proizvodi u XVI Pogonu,gdje su AMP mašine iz Kablaže,radi li Kataforeza,koliko je radnika zaposleno itd? Pozdrav od jednog koji je bio medju prvim radnicima 1972.Godine.
Danas je vazno da debeli i skoro nesposobno za hodanje arapa prave parkgarazu u zelenoj površini sarajeva da se mogu nagledati zenski po gradu ili kako vam sda to prodaje kao kao turizam. Korupcija je uništila ovu drzavu više nego rat
Citam juce ozenio se Ejuba Ganica sin i bilo 528 zvanica itd itd. E danas citam giganti Jugosalvije TAS, Unis Energoinvest itd. itd nestali. Nestali zhvaljujuci GANICU and Co koji prodase sve te svjetsk firme za bezvrijedne papire zasluznom Mladim Muslimanima. Ganic je tvorac Certifikata..
I ovog giganta su povalili...
Proizvodili su se u Pretisu i motocikli. 50.000 komada mjesecno!
a danasnje vrijeme i inteligencija vlasti je u vrhuncu proizvodnje toalet papira i mozda ponekog bicikla, ostalo sve soping centri i zgrade od "sumljivog" kapitala.
U ovog čiče mantil još iz tog perioda, tuga pregolema...
@BaboTata Ja ba ;(