S druge strane, Sandero je jedan od najvažnijih modela cijele Renault Grupe, a trenutno je najprodavaniji model općenito na evropskom kontinentu. Vodeći model marke će uskoro proći kroz veliko osvježenje, i to ne samo kozmetičko, koje će ga podići na još viši nivo nego što već jeste. Ako se neko pitao zašto je Sandero jedan od najprodavanijih, Dacia je jednostavno iskoristila greške rivala.

I nije u pitanju samo pristupačna cijena, već i njegovi motori i određena tehnologija. Jer Dacia je jedini proizvođač koji je nastavio da se oslanja na fabrički ugrađeni LPG. Do prije nekoliko godina, brendovi poput njemačkog Opela, korejske Kije i italijanskog Fiata također su nudili automobile s plinskom instalacijom, ali su odlučili da je napuste.
Danas je Sandero Eco-G najprodavanija motorna opcija u Evropi. Pristupačno vozilo opremljeno je s dva tanka: jednim za benzin, kapaciteta 50 litara, i drugim za prirodni plin, koji košta mnogo manje od benzina, ali koji osigurava kombinovani domet veći od 1.000 kilometara.
To je ono što ovu LPG verziju čini jednom od najprodavanijih u Evropi. Samo u Njemačkoj, 15 posto kupaca bira Sandero u verziji Eco-G. Međutim, važno je napomenuti da nije samo domet ono što Dacia modele opremljene LPG motorima čini tako atraktivnima, i to objašnjava zašto je to toliko važno za Renault grupu.

LPG proizvodi 10 posto manje CO2, emisije azotnih oksida su 50 puta niže u usporedbi s dizelom, a čestice gotovo da ne postoje. Ova tri faktora omogućuju Renaultu, kao grupi, da premaši zahtjevne standarde protiv zagađenja Euro 7.
Velika greška za konkurenciju, koji su okrenuli leđa "plinu" i koji sada plaćaju visoku cijenu, maksimizirajući elektrifikovane automobile. To su skuplje tehnologije kojima Dacia nije morala pribjeći, odbacivši i plug-in hibride, koje je Renault već napustio kao preskupe.