Retro u modi
16

U Bentleyu misle da se ništa ne može porediti sa platnenim sklopivim krovom

E. L.
Continental GTC sada se može naručiti i u kombinaciji sa sklopivim platnenim krovom koji je dizajniran da asocira na rješenja iz minulih vremena.

Uz naglašavanje da Cabrio nije Cabrio ako nema platneni krov, iz britanske automobilske kompanije pod okriljem Volkswagena stiže nekoliko novih boja sklopivog platnenog krova koji je dizajniran da podsjeti na minula vremena i moći će se kombinovati s 45 boja karoserije i petnaestak mogućih kombinacija boja u kabini luksuznog Continentala GT Convertible.

S obzirom da izvorni platneni materijali ne mogu zadovoljiti aktuelne standarde, u Bentleyu su kreirali repliku čiji izgled ne odstupa od originalnog rješenja, a shodno modernim vremenima Continentalov platneni krov spušta se ili podiže pritiskom na taster. Cijela operacija traje 19 sekundi i može se obaviti i prilikom kretanja automobila do brzine koja ne prelazi 50 km/h.

Automobil se nudi s dvije pogonske opcije. Slabiji 4-litarski biturbo V8 motor nudi 550 KS i 770 Nm najvećeg obrtnog momenta, a snažniji 6-litarski biturbo W12 motor 635 KS i 900 Nm, što je dovoljno da „open-air“ Conti od 0 do 100 km/h stiže za manje od četiri sekunde i razvije 333 km/h.